صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۴ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳

رشد آثار هنری تأثیرگذار با حمایت از دانشجویان نوآور و اندیشمند

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: قطعاً با حمایت از دانشجویان نوآور متفکر و اندیشمند می‌توانیم شاهد، رشد و نوآوری بیشتر آثار هنری تأثیرگذار بر جامعه باشیم.
کد خبر : 935875

به گزارش خبرنگار آنا، احسان محمدی‌نژاد معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در مراسم قدردانی از هنرمندان کانون دانشجویی فیلم و تئاتر این واحد دانشگاهی اظهار کرد: تئاتر «مقدمه‌ای بر» که در سبک سورئال به بررسی رفتار و عملکرد افراد مختلف در جامعه با چاشنی طنز پرداخت، توانست توجه بسیاری از اهالی هنر و فرهنگ دوستان هرمزگان را جلب کند و تأثیرات مثبتی در فرهنگ‌سازی و رشد جامعه هنری دانشجویی داشته باشد که قطعاً با حمایت از این دانشجویان نوآور متفکر و اندیشمند می‌توانیم شاهد، رشد و نوآوری بیشتر آثار هنری تأثیرگذار بر جامعه باشیم.

وی عنوان کرد: جوانان به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه کشور‌ها هستند، به ‌ویژه دانشجویان هنرمند و فعال که در زمینه فرهنگی توانند موجب تعالی فرهنگی جامعه و در نهایت توسعه زیرساخت‌ها و درخشش کشور شوند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با برشمردن مزایا و تجلیل از کار‌های هنری جوانان در جامعه افزود: اشتغال به کار هنری ذکر ثنای حضرت حق بوده و تلاش متعهدانه و مسئولانه اعضای هنرمند کانون دانشجویی فیلم و تئاتر این واحد دانشگاهی در راه اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  در تئاتر«مقدمه‌ای بر» بسیار مشخص است این اثر هنری سابقه درخشانی برای واحد بندرعباس رقم زد.

محمدی‌نژاد اضافه کرد: این اثر هنری گویای تلاش و خلاقیت دلسوزانه اعضای مجموعه کانون فیلم تئاتر و کارکنان حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بوده که توانسته شایستگی‌های لازم برای درخشش در عرصه هنر‌های نمایشی را کسب کرده و تعداد زیادی از اهالی هنر استان هرمزگان را مجذوب خود کند.

وی ابراز امیدواری کرد که دانشجویان با حرکت در مسیر متعالی فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی بتوانند با ایجاد نوآوری و امید به بخش‌های مختلف جامعه، مسیر رشد و بالندگی را برای جوانان به‌درستی رقم بزنند.

به گزارش آنا، در پی برگزاری نمایش «مقدمه‌ای بر» در تماشاخانه پلاتو آفتاب در مجموعه فرهنگی سید احمد خمینی بندرعباس که با استقبال کم‌نظیر تماشاگران مواجه شد از عوامل اجرایی این اثر هنری تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر