صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیر پرحاشیه گزینه ریاست کتابخانه ملی!

در حالی که هنوز حکم ریاست کتابخانه ملی امضا نشده است، اما شنیده‌ها حاکیست که یکی از مدیران پرحاشیه فرهنگی گزینه اصلی ریاست کتابخانه است.
کد خبر : 935861

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این روز‌ها سازمان‌ها، مراکز و معاونت‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستخوش تغییرات می‌شود و سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ، احکام ریاست این مراکز را یکی پس از دیگری امضا می‌کند.  

یکی از سازمان‌هایی که این روز‌ها اخبار ریز و درشت زیادی پیرامون انتخاب رئیس آن به گوش می‌رسد، کتابخانه ملی است. طبق شنیده‌ها غلامرضا امیرخانی گزینه اصلی ریاست کتابخانه ملی است.  

امیرخانی از آن دست مدیرانی است که حواشی مختلفی پیرامون او مطرح است. او سال ۹۷ پس از چند سال حضور در سمت معاون کتابخانه ملی، از سمت خود برکنار شد.

حاشیه دیگر مربوط به این مدیر فرهنگی، حضور در مهمانی مختلط و پرسروصدای سفارت ایتالیا در سال ۹۸ است. این مهمانی هم برای بسیاری از چهره‌های هنری و فرهنگی حاضر در آن حاشیه‌ساز شد که یکی از این افراد غلامرضا امیرخانی بود.

                                     عکس زیر مربوط به همین مهمانی در سفارت ایتالیا است

حالا اینکه چرا نام چنین مدیری با این سابقه، باید به عنوان گزینه اصلی ریاست به کتابخانه ملی مطرح شود، از آن دست سوالاتی است که باید تا امضای حکم نهایی این سمت توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبر کرد و سپس اگر این اتفاق افتاد، آن را از وزیر جدید ارشاد پرسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر