صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۳ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳

لزوم گسترش همکاری‌های آموزش و پرورش با سما

رئیس آموزش و پرورش شیروان با تأکید بر لزوم گسترش همکاری این سازمان با سما گفت: مدارس سما شیروان بازوان پرتوان آموزش و پرورش هستند که به تربیت نگاه ویژه‌ای دارند.
کد خبر : 935849

به گزارش خبرنگار آنا، ابراهیم رئوفی سرپرست اداره کل امور مدارس سمای شیروان در دیدار با عقیل زمانی رئیس آموزش و پرورش شیروان با ارائه گزارشی از آمار و عملکرد مجموعه مدارس سمای این شهرستان اظهار کرد: سما شیروان با یک هزار و  ۶۰۰ دانش‌آموز کمک‌های شایانی را از نظر فضای آموزشی، آزمایشگاه مرکزی، سایت کامپیوتری مجهز و نیز محتوای فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی شاخص و اشتغالزایی به آموزش و پرورش عرضه داشته است.

رئیس آموزش و پرورش شیروان نیز گفت: این سازمان و مدارس سما رسالت اساسی دارند که تربیت دانش‌آموزان در درجه اول اهمیت قرار دارد.

عقیل زمانی با اشاره به شعار سما (سماعی بود هرکه ساعی بود) بیان کرد: آموزش و پرورش دو مقوله جدا از هم نیستند، هدف اصلی مدرسه باید، پرورش باشد، آموزش ابزار است. پس زمانی که، جریان پرورشی آغاز می‌شود این جریان به کمک آموزش انجام می‌گیرد؛ چراکه بدون آموزش، پرورش رخ نمی‌دهد.

وی با تأکید بر لزوم گسترش همکاری آموزش و پرورش با سما عنوان کرد: مدارس سمای شیروان بازوان پرتوان آموزش و پرورش هستند که به تربیت نگاه ویژه‌ای دارند. پرورش اگر از آموزش مهم‌تر نباشد، کمتر نیست. آن لوح سفید و آماده‌ای که ذهن دانش‌آموز ماست، فقط با خط‌ خطی کردن، عدد و رقم روی او نوشتن، درست نمی‌شود؛ ساختن لازم دارد. این ساختن، پرورش است.

انتهای پیام/

ارسال نظر