صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا:

۵۵ درصد شرکت‌های نمایشگاه ایپاس دانش‌بنیان هستند

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا دستاورد‌های بومی حوزه امنیت را در کشور در بالاترین سطح دانست و گفت: امسال ۵۵ درصد شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه ایپاس (پلیس، امنیت، ایمنی) دانش‌بنیان هستند.
کد خبر : 935833

به گزارش خبرگزاری آنا، سردار محمد قاسم ناظر روز یکشنبه در نشست خبری بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌الملل پلیس، امنیت و ایمنی (ایپاس) به شرکت‌های شرکت کننده این دوره نمایشگاه اشاره کرد و گفت: حدود ۲۰ درصد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه دولتی بوده و باقی شرکت‌ها از بخش خصوصی هستند.

وی به حضور شرکت‌های خارجی در این دوره نمایشگاه اشاره کرد و گفت: امسال استقبال خوبی از کشور‌های مختلف شده است و حدود ۱۵ شرکت فقط از کشور چین حاضر خواهند بود. مجموع شرکت‌های حاضر در نمایشگاه امسال ۲۵۰ شرکت در ۱۸۰ غرفه هستند.

سردار قاسم ناظر به بازدید ۸۰ هزار نفر از نمایشگاه ایپاس سال گذشته اشاره کرد و گفت: نقش رسانه‌ها در جذب مخاطب و بازدیدکنندگان و آگاهی مردم از دستاورد‌های حوزه امنیت می‌تواند بخش قابل توجهی از آسیب بزهکاری را کاهش دهد.

به گفته او، پابند‌های الکترونیک، دوربین البسه، سامانه‌های هوشمند ترافیکی و بسیاری از تجهیزات کنترل هوشمند پلیس در حوزه آسیب‌های اجتماعی و جرم نتیجه دستاورد‌های شرکت‌های مرتبط با امنیت و نمایشگاه ایپاس است که اکنون در اختیار پلیس قرار گرفته است.

وی برلزوم ارتباط مستقیم مردم با تجهیزات ایمنی و امنیت تاکید کرد و افزود: بخشی از تامین امنیت باید توسط خود مردم و شهروندان صورت گیرد که این مسئله مستلزم استفاده از تجهیزات ایمنی است.

به گفته مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، لازم است مردم به این تجهیزات دسترسی داشته و از آن استفاده کنند که این نمایشگاه محل مناسبی برای دسترسی مردم به این اطلاعات است.

بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس ۳۰ مهر به مدت چهار روز و تا سوم آبان ماه ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر