صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۵ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳

اعلام جزئیات سفر عارف به پاکستان برای حضور در نشست سازمان همکاری شانگهای

محور رایزنی‌های معاون اول رئیس‌جمهور که برای شرکت در بیست و سومین نشست رؤسای دولت‌های «سازمان همکاری شانگهای» عازم اسلام آباد است، عمدتاً سیاسی-اقتصادی است.
کد خبر : 935805

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر علی نجفی خوشرودی معاون بین الملل و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رئیس جمهور گفت: روز سه شنبه دکتر محمدرضا عارف، به دعوت رسمی نخست‌وزیر پاکستان، برای شرکت در بیست و سومین نشست رؤسای دولت‌های «سازمان همکاری شانگهای» به اسلام آباد سفرمی‌کند، این نشست در تاریخ ۲۴ و ۲۵ مهرماه برگزار می‌شود.

وی گفت: علاوه بر معاون اول رئیس جمهور که با دعوت رسمی نخست‌وزیر پاکستان برای شرکت در این نشست و امضای اسناد مربوط به آن به اسلام آباد سفر می‌کند، نخست وزیران کشور‌های چین، بلاروس، ازبکستان، قزاقستان، روسیه، قرقیزستان، تاجیکستان و وزیر خارجه هند نیز در این اجلاس شرکت می‌کنند.

به گفته معاون بین الملل و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رئیس جمهور، دکتر عارف همچنین در حاشیه این نشست، با برخی از نخست وزیران و رؤسای هیئت‌های شرکت کننده دیدار و گفتگو می‌کند.

نجفی خوشرودی تأکید کرد: دیدار‌های دکتر عارف عمدتا سیاسی-اقتصادی خواهد بود و این امر می‌تواند فرصت‌های اقتصادی را برای کشور در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر