صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۸ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳
در پی اتفاقات جنجالی در لیگ یک مطرح شد

پاسخ مدیر بعثت کرمانشاه به اظهارات سامره: او برای اینکه سرمربی بماند داور را مقصر می داند+فیلم

مدیر تیم بعثت کرمانشاه به صحبت‌های سرمربی تیم مس کرمان واکنش نشان داد.
کد خبر : 935791

کیومرث لرستانی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه علی سامره پس از شکست تیم مس کرمان برابر بعثت کرمانشاه، اشتباهات داوری را عامل این موضوع دانسته و گفته داور گل سالم مس را پس از خوردن چای در رختکن برگردانده، اظهار کرد: این مربی برای نجات خودش و اینکه سرمربی بماند حرف‌هایی زده تا در باخت تقصیری نداشته باشد. علی محسن زاده داور اول بازی سوت زده بود و دروازه‌بان ایستاده بود که گل مس به ثمر رسید. او با سه داور دیگر مشورت کرد و آنها به او گفتند وقتی سوت زده‌ای، بازی متوقف شده و نمی‌توانیم گل را اعلام کنیم. 

مدیر تیم بعثت کرمانشاه افزود: ۲۰ دقیقه بازی متوقف شد، ناظر بازی هم آمد و فیلم گل را به اتفاق دیدند، داور پذیرفت که به اشتباه گل را سالم اعلام کرده، برای همین گل را مردود دانست. نمی‌دانید کرمانی‌ها در زمین چه جوی برای داور درست کردند وقتی گل را مردود دانست. داود مهابادی مربی تیم مس به داور گفت که گل را سالم اعلام کن، نگران نباش من پشتت هستم. یک بچه که اهل فوتبال باشد هم می‌فهمد وقتی داور سوت زده یعنی بازی متوقف شده و نمی‌توان بازی را ادامه داد. برای همین نمی‌توان گل را سالم دانست. بازی هم پخش مستقیم بود، داور به رختکن رفت و فیلم را دید، برگشت و گل را مردود اعلام کرد.

لرستانی خاطرنشان کرد: به قدری دور داور را احاطه کرده و تلاش می‌کردند تا نظر او را عوض کنند، بالاجبار او به رختکن رفت تا در آرامش فیلم آن صحنه بازی را ببیند و بتواند تصمیم درستی بگیرد. شرایط جوی اجازه نمی‌داد تا در زمین بماند و فیلم را آنجا ببیند. بعد هم چنین حرفی در مورد علی محسن زاده درست نیست که او بخواهد از سرمربی تیم مس کرمان عذرخواهی کند. داور بازی به شدت تحت فشار بود ولی توانست در آرامش تصمیم بگیرد، گزارش ناظر بازی و دیگر موارد هم موجود است. در شرایط سالمی برنده شدیم و نباید فضا را به سمتی ببرند که بخواهند داور را به خاطر تصمیم درستی که گرفته عامل شکست معرفی کنند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر