صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

منابع فارسی کتابخانه‌های 14 دانشگاه کشور به‌صورت یک‌جا در اختیار جامعه دانشگاهی کشور قرار گرفت

دانشگاه‌های ارومیه، الزهرا (س)، خلیج فارس بوشهر، بین‌المللی امام رضا (ع)، دامغان، گنبد کاووس، حضرت معصومه (س)، علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، صنعتی کرمانشاه، و هنر شیراز به فهرستگان منابع کتابخانه‌های دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیوستند.
کد خبر : 935693

به گزارش خبرگزاری آنا، با پیوستن دانشگاه‌های ارومیه، الزهرا (س)، خلیج فارس بوشهر، بین‌المللی امام رضا (ع)، دامغان، گنبد کاووس، حضرت معصومه (س)، علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، صنعتی کرمانشاه، و هنر شیراز به فهرستگان منابع کتابخانه‌های دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در حال حاضر داده‌ها و فراداده‌های متناظر با منابع فارسی کتابخانه‌های 14 دانشگاه کشور از جمله دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی و شهید باهنر کرمان به صورت یک‌جا در اختیار جامعه دانشگاهی کشور قرار گرفته است. با توجه به منابع اخیرا افزوده شده، شمار منابع یکتای موجود در فهرستگان از یک میلیون عنوان عبور کرد. افزون‌براین، دانشگاه‌های متعدد دیگری از جمله شهید بهشتی، تبریز، شاهد، فردوسی مشهد، سمنان، کوثر بجنورد، محقق اردبیلی و غیره؛ با ارائه داده‌ها و فراداده‌های متناظر با منابع کتابخانه‌ای خود به ایرانداک، به زودی به فهرستگان خواهند پیوست.

فهرستگان منابع کتابخانه‌های دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یک دروازه اطلاعاتی است که توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) ایجاد شده و به توسعه دسترس‌پذیری داده‌ها و فراداده‌های اطلاعاتی در محیط‌های دانشگاهی می‌پردازد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایرانداک
ارسال نظر