صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۳ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳

اولین شماره مجله «آناتک» منتشر شد

اولین شماره مجله «آناتک» ۱۴۰۳ در ۲۴۵ صفحه منتشر شد.
کد خبر : 935659

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، زیست‌بوم فناوری، مجموعه‌ای پویا از فناوری‌های متنوع است که هر یک پنجره‌ای نو به دنیای اکتشافات و نوآوری می‌گشاید. این فناوری‌ها به طور چشمگیری در بهبود کیفیت زندگی انسان نقش دارند و در سراسر جهان به کار گرفته می‌شوند تا نسل‌های کنونی و آینده از مزایای آن‌ها بهره‌مند شوند.

در راستای اهمیت موضوع «فناوری» اولین شماره مجله آناتک در گروه رسانه ای خبرگزاری آنا،شر شد و به چاپ رسید. مجله آنا تک در نخستین شماره‌ خود، تصویری جامع از وضعیت فناوری در کشور ارائه داده است. این مجله با بررسی دستاوردهای داخلی، فناوری‌های خارجی، دیدگاه‌های نخبگان و فعالان حوزه فناوری و نوآوری و تحلیل‌های کارشناسان زیست‌بوم فناوری به تحلیل عمیقی از چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی این حوزه پرداخته است.

این مجله در 4 فصل «فناوری های خارجی منظومه علم و فناوری»، « فناوریهای داخلی منظومه علم و فناوری» «نخبگان و متخصصان منظومه علم و فناوری» و « یادداشت های منظومه علم و فناوری» چاپ شده است.

در بخش اول مجلــه آناتــک، دســتاوردهای فناورانــه بین المللــی معرفــی شده است. در بخش دوم بـه معرفـی دسـتاوردهای فناورانه و چالـش هـای تولیـد و صـادرات آنهـا پرداخته شده است.  در بخـش سوم از مجلـه آناتـک، بـه معرفـی دسـتاوردهای فناورانـه داخلــی، چالش هــای تولیــد و صــادرات آنهــا و همچنیــن بررســی راهکارهــای ارتقــای ایــن حــوزه تمرکز شده  است. همچنین در بخش چهارم آناتک طیــف گســترده نظــرات اعضای اکوسیستم فناوری و نوآوری آورده شده است.

اولین شماره مجله آناتک در245صفحه قابل دسترس است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: مجله
ارسال نظر