صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
  در پارک فناوری پردیس؛

برترین شتاب‌دهنده‌ها و فضا‌های کار اشتراکی در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

۳ شتابدهنده و ۳ فضای کار اشتراکی برتر پارک فناوری پردیس درسال ۱۴۰۲ تقدیر شدند.
کد خبر : 935634

 به گزارش خبرگزاری آنا، در اختتامیه رویداد پردیس سامیت ۱۴۰۳ که  در پارک فناوری پردیس برگزار شد، از سه شتاب‌دهنده و سه فضای کار اشتراکی برتر در سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته توسط مرکز شتاب‌دهی نوآوری، «شتاب‌دهنده پرسیس ژن» به عنوان برترین شتاب‌دهنده در سال ۱۴۰۲ معرفی و تقدیر شد. شتاب‌دهنده‌های «هنام فارمد» و «پلنت» نیز به ترتیب به عنوان شتاب‌دهنده‌های دوم و سوم معرفی شدند.

تعداد تیم‌های جذب شده در دوره پیش شتاب‌دهی، تعداد تیم‌های حاضر در دوره شتاب‌دهی، تعداد خروجی موفق و گردش مالی از معیارهای ارزیابی شتاب‌دهنده‌ها بوده است.

همچنین در این دوره از پردیس سامیت از سه فضای کار اشتراکی برتر در سال ۱۴۰۲ تقدیر شد. بر این اساس «فضای کار اشتراکی هفت و هشت» به عنوان رتبه اول، «فضای کار اشتراکی آبی-سفید» به عنوان رتبه دوم و «فضای کار اشتراکی زاویه» به عنوان رتبه سوم فضاهای کار اشتراکی در سال ۱۴۰۲ معرفی و تقدیر شدند.

از معیارهای ارزیابی این فضاها می توان به تعداد افراد مستقر در فضا، تعداد افراد در فضای اختصاصی، گردش ملی و امکانات و زیرساخت فضای کار اشتراکی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، هشتمین دوره رویداد پردیس سامیت با گردهمایی اعضای مرکز شتاب‌دهی نوآوری اعم از شتاب‌دهنده‌ها، مدیران فضاهای کار اشتراکی و برگزار کنندگان رویدادهای کارآفرینی در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

در این رویداد علاوه بر گزارش عملکرد ۱۰ ساله مرکز شتاب‌دهی نوآوری، پنل‌هایی با موضوعات بررسی نقش شتاب‌دهنده‌ها در زیست بوم نوآوری، تجربه ادغام شتاب‌دهنده‌ها و فضاهای کار اشتراکی، نقش بروکرها در زیست بوم نوآوری و بررسی فرصت‌های فضاهای کار اشتراکی برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری شتابدهنده
ارسال نظر