صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۵ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳
رئیس فدراسیون بدمینتون در گفت و گو با آنا:

می خواهیم بدمینتون را المپیکی کنیم/ در سال فقط 3 میلیارد هزینه توپهایمان می‌شود

رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: در تلاش هستیم تا رسته بدمینتون به رشته های المپیکی ما افزوده شود. 
کد خبر : 935619

محمدرضا پوریا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص حضور ملی پوشان در مسابقات بین المللی ویکتور که به میزبانی کشور ترکیه برگزار شد گفت: این تورنمنت یک فرصت خوب برای بازیکنان ما بود چراکه تمام کشورهای مدعی و قوی در این تورنمنت حاضر بودند. حضور کشورهایی مانند دانمارک، فنلاند، سوئیس، هند و چین و دیگر کشورهای عنوان دار،سطح این تورنمنت را بسیار بالا برده بود. خیلی از این کشور ها مدال المپیک دارند. 

وی افزود: هدف از شرکت در این تورنمنت این بود که بچه ها را محک بزنیم چرا که دو ماه دیگر مسابقات بین المللی فجر را در استان سمنان خواهیم داشت. با بودن این همه کشور مدعی شاید انتظارات فدراسیون به شکل کامل برآورده نشد اما بچه های ما بد نبودند. کسب مدال برای آنها سخت بود اما همین حضور تجربه خوبی بوده است. در ماه های گذشته نیز در مسابقات آسیای میانه تیم ملی جوانان ما خوش درخشید. ان شالله تعداد مسابقات ما بیشتر خواهد شد. فدراسیون در حد توان به بچه ها کمک می کند تا برای المپیک لس آنجلس آماده شوند و بتواند رنکینگ خود را افزایش دهند. قبل از اعزام به ابن تورنمنت، اردویی پانزده روزه ای را برای دختران و پسران خود برگزار کردیم که خیلی خوب و کمک کننده بود.

رئیس فدراسیون بدمینتون در خصوص کادر فنی تیم ملی اظهار کرد: کادر فنی ما بسیار خوب هستند و ما مربیان خوبی داریم. شیری و مهدوی از مربیان خوب و به نام ما هستند. ما نیز از بچه ها رضایت نسبی داریم.

پوریا در پاسخ به این سوال که کشور ما نسبت به دیگر کشور ها چه مقداری برای رشته بدمینتون هزینه می کند گفت: کشور های دیگر بسیار زیاد هزینه می کنند. ما نیز نسبت به سال گذشته افزایش بودجه داشته ایم. قطعا در سال آینده نیازمان بیشتر خواهد شد. تنها ۳ میلیارد هزینه توپ ما در سال است. اگر بخواهیم اردوها را گسترش دهیم و در تورنمنت های بیشتری شرکت کنیم قطعا به بودجه بیشتری احتیاج داریم. با آمدن احمد دنیامالی قطعا در سال های آینده به ما بیشتر توجه می شود. در تلاش هستیم تا رسته بدمینتون به رشته های المپیکی ما افزوده شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر