صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پرونده صدابرداری در جنگ در تلویزیون باز شد

قدرت الله باقریان صدابردار گروه مستند روایت فتح مهمان برنامه تلویزیونی نردبان شده و درباره تجربه‌ی صدابرداری در دفاع مقدس سخن می‌گوید.
کد خبر : 935559

به گزارش خبرگزاری آنا. دویست و پانزدهمین قسمت از برنامه‌ی تلویزیونی «نردبان»، امروز جمعه 20 مهرماه روی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود. 

قدرت الله باقریان، صدابردار سینمای مستند و از همراهان شهید آوینی در روایت فتح، مهمان اصلی این قسمت از برنامه است. او در گفت‌وگو با حامد شکیبانیا درباره‌ی تجربه‌ی صدابرداری در دفاع مقدس و خاطرات همکاری با آوینی سخن می‌گوید. 

باقریان از صدابرداران سابقه‌دار در سینمای ایران است که تجربه حضور در جنگ در گروه جهاد تلویزیون و روایت فتح را دارد؛ فیلم مستند «زبرالحدید (پاره‌های آهن)» یکی از آثار ماندگار اوست که در روایت فتح ساخته شده است. 

در بخش عکاسی مستند، ناصر محمدی مهمان برنامه خواهد بود و درباره تجربیات خود در این عرصه سخن می‌گوید. همچنین مجموعه‌ عکس «معدن طلای سرا پلادا» تهیه شده توسط سباستیائو سالگادو مرور می‌شود. 

در بخش دیگری از برنامه نیز آریان عطارپور پیشنهاد تماشای فیلم مستند «تلماسه‌ی خودوروفسکی» را به مخاطبان می‌دهد. 

برنامه‌ی تلویزیونی «نردبان» تلاش می‌کند با نگاهی تخصصی به فیلم و عکس مستند، مروری بر آثار ایرانی و خارجی این حوزه داشته باشد. این برنامه با اجرای حامد شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور و ضبط شده در استودیو نفت، با بخش‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود و بازپخش آن شنبه‌ها ساعت ۰۰:۰۰ و ۱۴:۳۰ است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تلویزیون
ارسال نظر