صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۳ - ۱۹ مهر ۱۴۰۳

دانشگاه آزاد گیلان در جایگاه نخست درآمد‌های غیرشهریه‌ای

دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در ارزیابی سامانه مشکات دانشگاه آزاد، رتبه نخست درآمد‌های غیرشهریه‌ای را بین واحد‌های دانشگاهی کشور به خود اختصاص داد.
کد خبر : 935516

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، با توجه به ارزیابی اخیر سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص درآمد‌های غیرشهریه ای، استان گیلان رتبه نخست را بین استان‌های کشور به خود اختصاص داد.

اسماعیل اقدامی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با تأیید این خبر به آنا گفت: درآمد‌های غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی به علت عدم دریافت هرگونه اعتبار و بودجه دولتی و وابستگی به شهریه دانشجویان از موضوعاتی بود که همیشه مورد توجه بوده است و در طی چند سال گذشته همیشه مورد بررسی بوده است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی گیلان نیز مستثنی نبود و در این مدت با بررسی راهکار‌های افزایش درآمد‌های غیرشهریه‌ای در شورای دانشگاه و با توجه به سند تحول و تعالی دانشگاه باید سهم درآمد‌های غیر شهریه‌ای افزایش می‌یافت. 

اقدامی ادامه داد: در استان گیلان با برنامه ریزی مناسب و توجه ویژه به ظرفیت‌های بهینه و بالقوه استان گیلان، اقدام به برنامه ریزی در جهت افزایش درآمد‌های غیر شهریه‌ای از محل فناوری‌ها و ارائه خدمات در آموزش‌های مهارتی، دوره‌های ضمن خدمت، اجاره اماکن و فروش خدمات کرده است که خوشبختانه استان گیلان نسبت به دیگر استان‌ها از امتیاز مطلوبی برخوردار شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با تشکر از همکاران استان تاکید کرد: این دانشگاه توانست با اقتدار کامل، در ارزیابی درآمد‌ها و رتبه کسب شده بر اساس درآمد با برگزاری ۳۰۱ دوره، رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهد و استان‌های سمنان و آذربایجان غربی به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر