صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۳ - ۱۹ مهر ۱۴۰۳

دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد گیلان رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد

دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بین ۳۱ استان کشور رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد.
کد خبر : 935511

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان توانست بین ۳۱ استان کشور، عنوان دبیرخانه برتر دانشگاه آزاد اسلامی را در سال گذشته به خود اختصاص دهد.

مجید مشک‌بید حقیقی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با تبریک به دانشگاهیان به آنا گفت: دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با انجام همه ماموریت‌های محول شده توسط دبیرخانه مرکزی مهدویت در تهران توانست امتیاز لازم را در این خصوص کسب کند.

وی با برشمردن فعالیت‌های این دبیرخانه خارج از ماموریت‌های محول شده، افزود: استان گیلان علاوه بر انجام ماموریت‌های محول شده از سازمان مرکزی، به انجام فعالیت‌های دیگر هم پرداخت که در این بین می‌توان راه اندازی کارگروه‌های دانشجویی مهدویت کشوری، کارگروه‌های سبک زندگی و انتظار در مهدویت در کمیته فرهنگی، کارگروه رسانه و مهدویت، کارگروه دانش آموزی مهدویت و راه اندازی کارگروه فوق برنامه را ذکر کرد.

مشک بید حقیقی تصریح کرد: این دبیرخانه در حال پیگیری جهت راه اندازی فصل نامه علمی پژوهشی با عنوان«مهدویت و علوم راهبردی» در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و با همکاری حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه بوده که می‌تواند نقطه عطفی در ارائه مقالات علمی و پژوهشی تخصصی در این دانشگاه باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: برگزاری چند همایش داخلی، استانی و ملی و در سال جاری نیز همایش بین المللی با عنوان «گفتمان مهدویت در تمدن نوین اسلامی» نیز از مجموعه برنامه‌هایی است که دبیرخانه مهدویت استان گیلان در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر