صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۰ - ۱۹ مهر ۱۴۰۳

فرجی: حریف چینی فکر نمی‌کرد بازی سختی داشته باشد/ مسابقات قهرمانی آسیا با جهانی فرقی نمی‌کند

ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران گفت: حریف چینی که فکر نمی‌کرد بازی سختی داشته باشد اشتباهاتی کرد که باعث شد در پایان برنده شوم. 
کد خبر : 935453

بنیامین فرجی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در خصوص اینکه برتری مقابل حریف چینی که نفر اول رنکینگ فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ است، اظهار کرد: دو هفته پیش که اردوی نهایی برای اعزام به مسابقات را در نوشهر دنبال می‌کردیم، تمرینات را زیر نظر جمیل لطف الله نسبی انجام می‌دادیم و شیوه‌های مختلف بازی برابر رقبا را تمرین می‌کردیم. انتظار نداشتیم که در اولین دیدار تیمی، چین قهرمان جهان و المپیک حریف ما شود و بدشانسی آوردیم اما ناچار بودیم برابر این حریف قدرتمند بازی کنیم و نباید شانه خالی می‌کردیم.

با روش حریفان شرق آسیا آشنا بودم 

وی ادامه داد: خود را برای مسابقات آماده کرده بودم و با تصمیم مربی تیم به عنوان اولین بازیکن ایران وارد مسابقه شدم. در یکی دو سال اخیر برابر بازیکنانی از چین، کره جنوبی و چین تایپه در رده سنی نوجوانان برنده شده بودم و با روش بازی حریفان شرق آسیا آشنا بودم. 

متوجه عصبانیت حریف چینی شدم

ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران یادآور شد: بدون شک بازی برابر وانگ چو کین که نفر اول رنکینگ جهانی است با همه حریفان قبلی فرق می‌کرد. با این حال شروع خوبی داشتم و چون حریف انتظار نداشت به مرور خود را پیدا کرد. در جریان بازی متوجه عصبانیت او شدم و دیدم که خیلی تلاش می‌کرد تا برنده شود. آقای لطف الله نسبی و بازیکنان تیم ملی حمایت بسیار خوبی کردند و مربی تیم هم راهنمایی‌های لازم را کرد تا امیدم را برای برنده شدن از دست ندهم. خوشبختانه حریف که فکر نمی‌کرد بازی سختی داشته باشد اشتباهاتی کرد که باعث شد در پایان ۳ بر ۲ برنده شوم. 

بهترین تیم‌های پینگ‌پنگ جهان از آسیا هستند 

فرجی درباره شکست برابر هاریماتو از ژاپن در بازی روز گذشته گفت: هاریماتو نفر نهم رنکینگ جهانی است و همه تلاشم را کردم تا او را شکست دهم. یک ست هم از او گرفتم اما تجربه او بیشتر بود و در نهایت نتیجه را واگذار کردم. برای اولین بار در رده سنی بزرگسالان مسابقه می‌دهم و این بازی‌ها برای من تجربه ارزشمند و بسیار خوبی است. سعی خود را می‌کنم تا در ادامه مسابقات نتایج بهتری بگیرم. بازی‌های قهرمانی آسیا با جهانی فرقی نمی‌کند چون بهترین تیم‌های پینگ‌پنگ جهان از آسیا هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر