صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۹ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

جذب حداکثری استادان و دانشجویان با هم‌افزایی کانون‌های بسیج

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: کانون‌های بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی با وحدت و انسجام، راهکار‌های بنیادین برای جذب حداکثری دانشجویان در قالب تفکرات بسیج را مورد بررسی قرار دهند. 
کد خبر : 935431

به گزارش خبرنگار آنا، مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در جلسه تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید حوزه شهید مفتح بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی با تأکید بر اهمیت بسیج دانشجویی اظهار کرد: باید به گونه‌ای اقدام شود که کانون‌های بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی با هم دیگر در یک مسیر صحیح با هدفی مشترک گام برداشته و با وحدت و انسجام، راهکار‌های بنیادین برای جذب حداکثری دانشجویان در قالب تفکرات بسیج و شناسایی مشکلات دانشگاهی را مورد بررسی قرار دهند. 

وی با اشاره به تأکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای تبیین مفاهیم راهبردی در قابل جهاد تبیین عنوان کرد: وظیفه دانشجویان و استادان دانشگاه این است که در قالب افسران و فرماندهان جنگ نرم در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های رسانه‌ای و اجتماعی دشمنان این مرزوبوم باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: با هم‌افزایی و تعامل خوب معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با سازمان اساتید و سازمان بسیج دانشجویی بسیاری از فعالیت‌های فاخر بسیج با معاونت فرهنگی هم‌پوشانی داشته از موازی کاری پرهیز شده و چارچوب‌ها و استاندارد‌های رسیدن به تعامل حداکثری در کنار استقلال سازمانی مورد توجه قرار گرفته است. 

به گزارش آنا، در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از تلاش مرتضی راسخی به‌عنوان فرمانده پایگاه شهید مفتح بسیج دانشجویی تشکر و برای یاسر محتاجی در مسیر پیشرو آرزوی موفقیت کرد.

تجلیل از زارع مدیر نمونه بسیجی

همایش استانی مدیران کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان فارس برگزار و از مهدی زارع، مدیر کانون بسیج اساتید و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با اهدا لوح سپاس و هدایایی به‌عنوان مدیر نمونه بسیجی استانی در حوزه تحلیل و بررسی و جهاد تبیین قدردانی شد.

مهدی زارع در این همایش با سپاس از مدیران سازمان بسیج اساتید، پرداختن به امورات سیاسی و اجتماعی بدون افراط و تفریط را نشانه خردورزی و راهی برای اعتلای این نهاد و جذب حداکثری اساتید عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر