صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صادقی:

پارک علم و فناوری نیاز اصلی مجموعه فاوا / رصدخانه شهر تهران اطلاعات کافی برای رفع معضلات شهری دارد

رئیس کمیته شهرهوشمند شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از نیازهای‌های اصلی سازمان فناوری‌های نوین و نوآور شهر تهران پارک علم و فناوری است، گفت: رصدخانه شهر تهران اطلاعات خوبی در خصوص رفع معضلات شهر تهران در اختیار دارد و می‌توانیم به بهترين شکل از این اطلاعات استفاده کنیم.
کد خبر : 935429

به گزارش خبرگزاری آنا، احمد صادقی، رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران از سازمان فناوری‌های نوین و نوآور شهرداری تهران و دبیر خانه مرکزی تهران هوشمند بازدید کرد.

رئیس کمیته شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان فناوری‌های نوین و نو آور شهر تهران یکی از ارکان مهم شهرداری تهران است و باید در بودجه ریزی و تأمین نیرو‌های انسانی و  متخصص برای این مجموعه اهتمام جدی داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: پارک علم و فناوری نیاز اصلی مجموعه فاوا است و رصد خانه شهر تهران، یکی از مجموعه‌های زیر نظر سازمان فاوا، مجموعه‌ای از اطلاعات کافی و با اهمیتی دارد که باید برای حل چالش‌ها و معضلات شهری به بهترین شکل استفاده کنیم و این مجموعه برای ما با اهمیت است.

صادقی در خصوص ون تاکسی‌هایی که باید در قالب نرم افزار «شاتل» به شهروندان خدمت رسانی داشته باشد؛ گفت: هر مجموعه‌ای در ابتدای کار، مشکلات و چالش‌های خود را دارد. مجموعه شاتل هم در ابتدای راه خود است، اما در آینده می‌تواند خدمات شایانی در حوزه حمل و نقل عمومی برای شهر تهران داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر