صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۹ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

معاون جدید فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد مرودشت معرفی شد

معاون جدید فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در مراسمی با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 935415

به گزارش خبرنگار آنا، مراسم معارفه معاون جدید فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور رئیس، معاونین و مدیران و مسئولان این واحد دانشگاهی برگزار شد و مزدا معطری به‌عنوان معاون جدید معرفی شد.

سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این مراسم با اشاره به نقش حوزه فرهنگی دانشگاه‌ها در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی اظهار کرد: توسعه فرهنگ و فرهنگ‌سازی زیربنای توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و علمی است. مهم‌ترین رسالت آموزش و پرورش، آموزش عالی و حوزه‌های علمیه توسعه فرهنگی جامعه اسلامی بوده که برمبنای اصول دینی و اخلاقیات بنا نهاده شده و باید در جامعه توسعه و ترویج یابد.

وی تأکید کرد: فعالیت‌های دانشگاه باید پیوست فرهنگی داشته باشد و مهم‌ترین هدف امور فرهنگی در دانشگاه‌ها امیدآفرینی، اخلاق حرفه ای، آموزش فرهنگ صرفه‌جویی، کارآفرینی و خلاقیت میان نسل جوان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت آگاهی‌بخشی و تبیین را از دیگر مسائل مورد تأکید برشمرد و اضافه کرد: باید خدمات انجام شده در جامعه به‌درستی تبیین و روشنگری شود و با دادن امید و انگیزه به نسل جوان، آنان را برای ساختن ایرانی آباد و اسلامی آماده کرد.

فارسی عنوان کرد: حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی باید با ایجاد روحیه نشاط و امیدآفرینی و توسعه کانون‌های علمی و فرهنگی و ایجاد نشریات دانشجویی و گروه‌های ورزشی و ایجاد محیط امن آموزشی و با ایجاد رفاه به جوانان دانشجو در خوابگاه‌های دانشجویی، پیشگام رسیدن به تعالی آرمان‌های انقلاب و اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی در ترسیم و هدف‌گذاری این فرایند بزرگ باشد.

به گزارش آنا، مزدا معطری دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی مهندسی برق است و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان، ریاست مرکز تحقیقاتی مکاترونیک و هوش مصنوعی، معاونت آموزشی و معاونت پژوهشی دانشکده مهندسی واحد مرودشت، مدیرکلی پژوهش واحد سابق علوم و تحقیقات فارس را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر