صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
انارکی در جمع خبرنگاران؛

«خانه قصه» تا اسفندماه به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار منطقه۱۲ تهران با بیان اینکه مرمت خانه هوشنگ مرادی کرمانی در این منطقه شروع شده است، گفت: تا شب عید(اسفندماه) این خانه به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر : 935411

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، وحید رضا محمدی انارکی در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته تهران گفت: در این دوره مدیریت شهری برای خانه‌های تاریخی اتفاق خوبی افتاده است.

شهردار منطقه 12 با اشاره به مصوبه اخیر شورای شهر تهران توضیح داد: شورا اخیرا مصوبه‌ای داشته که بر اساس آن صدور مجوز بهره برداری مرمت املاک تاریخی شهر تهران با هماهنگی میراث بدون پرداخت عوارض و حتی ٢٠ درصد اضافه متراژ انجام می‌شود که اتفاق خوبی در راستای مرمت خانه‌های تاریخی است.

وی با تأکید بر اینکه این اقدامات با وجود اینکه توجیه اقتصادی ندارد، افزود: ما برای احیای خانه‌های تاریخی وارد شدیم تا بخشی از تاریخ شهر تهران حفظ شود؛ البته دقت داشته باشید که باید شرایط برای ورود بخش خصوصی فراهم شود.

شهردار منطقه۱۲ تهران با بیان اینکه مرمت خانه هوشنگ مرادی کرمانی در این منطقه شروع شده است، گفت:  تا شب عید این خانه به بهره برداری می‌رسد.

این گزارش اضافه می‌کند پیش از این خبرگزاری آنا از تشکیل خانه قصه در خانه هوشنگ مرادی کرمانی و احیای خانه این نویسنده خبرداده بود. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

ارسال نظر