صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۳ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

تعامل 100 درصدی دانشگاه آزاد بوشهر با نودانشجویان در پرداخت شهریه 

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر از ایجاد راهکار‌های مختلف و تعامل صددرصدی این واحد دانشگاهی با نودانشجویان در پرداخت شهریه دانشجویی خبر داد.
کد خبر : 935404

مجتبی سنگری معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های تحصیلی دانشجویان و والدین آنان پرداخت شهریه‌های مربوط به تحصیل است، گفت: فراهم آوردن شرایط یکسان تحصیلی برای تمام فرزندان ایران زمین و رهپویان علم و دانش از دیرباز به عنوان اولویت و رسالت دانشگاه مد نظر قرار داشته و دارد و از این رو با توسعه‌های کمی و کیفی، این مهم در دانشگاه آزاد اسلامی تحقق یافته است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با تأکید بر اینکه در این واحد دانشگاهی در تلاش هستیم تا با تدابیر اجرایی، هیچ دانشجویی به علت عدم تمکن مالی از تحصیل بازنماند، اظهار کرد: انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی توسط دانشجویان و خانواده ایشان به عنوان محل تحصیل، یک افتخار و اعتبار برای ارکان دانشگاه است که مدیران و مسئولان دانشگاه، این اعتماد نسل جوان به دانشگاه را درک کرده، ارج نهاده و برای رضایتمندی دانشجویان و بهبود کیفیت آموزشی و رفع دغدغه‌های خارج از مسائل آموزشی، نهایت برنامه ریزی‌ها را انجام داده و خواهند داد.

سنگری با اشاره به پرداخت تسهیلات مالی و تقسیط شهریه دانشجویی برای نودانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و دکتری، توضیح داد: به همین منظور دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع آموزشیار دانشگاه، نسبت به دریافت تسهیلات و تقسیط شهریه اقدام کنند. 

وی ادامه داد: اولین شرایط ایجاد شده، وام اعتباری بانک مهر ایران است که دانشجویان می‌توانند با ورود به سامانه آموزشیار نسبت به ثبت وام اعتباری بانک مهر ایران در قسمت صندوق رفاه ثبت درخواست کنند که در این مرحله مبلغ تسهیلات جهت مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال، کارشناسی پیوسته مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، کارشناسی ارشد مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال و دکتری مبلغ ۲ میلیارد ریال خواهد بود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر دومین راهکار را تسهیلات وزارت علوم ویژه دانشجویان برشمرد و عنوان کرد: این تسهیلات، هرساله از ابتدای آذر تا پانزدهم آذر ماه است که نام نویسی آن از طریق سامانه Rafahi.swf.ir صورت می‌پذیرد.

سنگری دیگر روش همکاری دانشگاه را با دانشجویان، تقسیط کوتاه مدت شهریه معرفی و تشریح کرد: این روش، نیز از طریق سامانه آموزشیار خواهد بود و دانشجویان می‌توانند شهریه خود را به صورت اقساط چهارماهه پرداخت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر