صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۳۸ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

نامه مهم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا

فدراسیون فوتبال ایران، با ارسال نامه‌ای به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره وضعیت برگزاری مسابقه آتی مقابل قطر به نکات حائز اهمیتی اشاره کرد.
کد خبر : 935273

به گزارش خبرگزاری آنا، فدراسیون فوتبال ایران، با ارسال نامه‌ای به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره وضعیت برگزاری مسابقه آتی مقابل قطر به نکات حائز اهمیتی اشاره کرد.متن این نامه به شرح ذیل است:

آقای مانولو زوبیرو 

مدیر مسابقات فیفا 

جناب آقای شین منگیل 

معاون دبیرکل AFC و مدیر کل مسابقات

قبل از هر چیز عمیقا نارضایتی و اعتراض خود را درباره تصمیم جابجایی مسابقه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران مقابل قطر اعلام می‌نمائیم که باعث ناراحتی عمومی در بین هواداران فوتبالی شده است که مشتاقانه در سراسر کشور منتظر این بازی بودند.

ثانیاً به اطلاع شما می‌رسانیم که طی چند هفته گذشته ۳ بازی لیگ نخبگان آسیا و ۲ بازی لیگ قهرمانان آسیا سطح ۲ در شهر‌های مختلف بدون هیچ گونه مشکل و نگرانی برگزار شده است.

علاوه بر این، لطفاً توجه داشته باشید که در لحظه نگارش این نامه پرواز‌های کلیه خطوط هوایی داخلی و چندین شرکت هواپیمایی بین المللی فعال است، برای مثال، تیم زیر ۱۷ سال ایران روز گذشته (۱۶ مهر ۱۴۰۳) از کمپ تمرینی خود در دوحه توسط ایرلاین عمان به کشور بازگشت و تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران روز ۱۷ مهر ۱۴۰۳ به تاشکند پرواز کرده است.

با این گفته و با تاکید بر حق غیرقابل تردید میزبانی بازی فوق در خاک کشورمان، در صورتی که اصرار دارید فدراسیون فوتبال ایران را مجبور به انجام بازی خانگی خود در خارج از کشور نمایید، پیشنهاد می‌کنیم ترتیب بازی ایران و قطر را در خانه و خارج از خانه جابجا نمایید. از این رو بازی رفت را مورخ ۲۴ مهر در دوحه برگزار خواهیم کرد و در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ میزبان قطر در جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

با در نظر گرفتن تعداد کافی استادیوم‌های استاندارد، هتل‌های ۵ ستاره و مسیر‌های مختلف پروازی مناسب به دوحه، به نفع همه ذینفعان است که این مسابقه در دوحه قطر برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر