صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۱۷ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

شکست چندباره نفوذ زمینی صهیونیست‌ها به لبنان/ مقام صهیونیست: جنگ ما برای بقای اسرائیل است

منابع لبنانی خبر دادند که یک گروه از کوماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی بعدازظهر امروز قصد داشتند به سمت اراضی لبنانی نفود کنند و خود را به پشت مقرهای یونیفل برسانند که در نهایت با رصد نیروهای مقاومت، تعدادی از آنها کشته و زخمی شده و باقی صهیونیست‌ها مجبور به عقب‌نشینی شدند.
کد خبر : 935269

به گزارش خبرگزاری آنا، منابع لبنانی عصر امروز (سه‌شنبه) خبر دادند که یک گروه از کوماندو‌های ارتش رژیم صهیونیستی بعدازظهر امروز قصد داشتند به سمت اراضی لبنانی نفود کنند و خود را به پشت مقر‌های یونیفل برسانند.

پس از رصد و شناسایی این افراد، نیرو‌های حزب‌الله، آنان را هدف حملات موشکی گسترده قرار دادند و شماری از رزمندگان این جنبش، مستقیما با آنان درگیر شدند.

منابع لبنانی می‌گویند که در جریان این درگیری، شماری از نظامیان اسرائیلی کشته و زخمی شدند و افراد باقی‌مانده هم مجبور به عقب‌نشینی به سمت اراضی اشغالی شدند؛ بنابراین گزارش به نقل از شبکه خبری الجزیره، «دیوید منسر» سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی ظهر امروز سه‌شنبه بار دیگر ادعا‌هایی را علیه جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت مطرح و بر نابودی غزه و لبنان تاکید کرد.

منسر گزارش داد: ما قصد داریم کار خود را برای نابودی دشمن در غزه بر لبنان تکمیل کنیم. ما تا زمانی که حماس را نابود نکنیم، متوقف نخواهیم شد.

وی بدون هیچ اشاره‌ای به کارشکنی‌های مسئولان رژیم صهیونیستی در خصوص جلوگیری از توافق تبادل اسرا مدعی شد: ما قصد داریم گروگان‌ها را به خانه‌هایشان بازگردانیم.

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی درعین‌حال مدعی شد: ما وارد جنگی شده‌ایم که برای بقای اسرائیل است؛ لذا نمی‌پذیریم که گروه‌های تروریستی (نیرو‌های مقاومت لبنان) در مرز‌های شمالی ما حضور داشته باشند.

منسر بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و حملات وحشیانه جنگنده‌های این رژیم به جنوب لبنان مدعی شد: حزب‌الله مسئول تنش در مرز‌های شمالی است؛ زیرا حقوق بین‌الملل را نقض کرده است.

دیوید منسر همچنین تأکید کرد که محور مقاومت وابسته به جمهوری اسلامی ایران به دنبال نابودی این رژیم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر