صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فراخوان شرکت در دومین جشنواره جایزه ملی پروفسور وقار منتشر شد

دبیرخانه دومین جشنواره جایزه ملی پروفسور وقار پدر دانش مهندسی متالورژی و مواد ایران، فراخوان ثبت‌نام شرکت دانشجویان و صنعت‌گران حوزه متالورژی و مواد در این جشنواره را منتشر کرد.
کد خبر : 935246

به گزارش خبرگزاری آنا، دبیرخانه دومین جشنواره جایزه ملی پروفسور وقار، پدر دانش مهندسی متالورژی و مواد ایران، فراخوان ثبت‌نام شرکت دانشجویان و صنعت‌گران حوزه متالورژی و مواد در این جشنواره را منتشر کرد.

این رویداد ملی با هدف گرامی‌داشت نام و یاد زنده‌یاد مرحوم پروفسور «رامز وقار» و ارج نهادن به فعالیت‌های علمی، پژوهشی و صنعتی ایشان برگزار می‌شود.

این جایزه در ۳ بخش دانش‌آموزی، دانشجویی و صنعتی برگزار می‌شود، در بخش دانش‌آموزی این جایزه به بهترین رتبه کشوری کنکور سراسری ۱۴۰۳ پذیرفته‌شده در رشته مهندسی متالورژی و مواد اهدا می‌شود.

در بخش دانشجویی، این جایزه به بهترین طرح پژوهشی در حوزه مهندسی متالورژی و مواد اعطا می‌شود که با اثرگذاری در صنعت به تولید محصول جدید، توسعه فرآیند، کارآفرینی، تشکیل هسته دانش‌بنیان، صرفه‌جویی مالی/ انرژی یا بهینه‌سازی محصول یا فرایند تولید منجر شده باشد.

هم‌چنین در بخش صنعتی، جایزه ملی پروفسور وقار به طرح برگزیده صنعتی در حوزه صنایع معدنی و فلزی که با تائید مدیر تحقیق و توسعه یا واحد پژوهش و فن‌آوری شرکت ارسال شده باشد، اعطا می‌شود.

دانشجویان و صنعت‌گران فعال و علاقه‌مند شرکت در این جشنواره می‌توانند برای ثبت‌نام به لینک https://meteng.ut.ac.ir/ مراجعه و برای ارسال مدارک اقدام کنند. مهلت ارسال آثار از طریق وب‌سایت دانشکده مهندسی متالورژی و مواد تا ۱۵ ام بهمن‌ماه امسال تعیین شده است.

هدف از اعطای جایزه پروفسور وقار، زنده نگه‌داشتن یاد دکتر وقار به‌عنوان پدر دانش متالورژی و مواد ایرا ن، تقدیر و تشویق برگزیدگان دانش‌آموزی، دانشجویی و صنعتی فعال در حوزه مهندسی متالورژی و مواد و تقویت ارتباطات دانشگاه‌ها (به‌عنوان مرکز تربیت متخصصان) با صنعت متالورژی و مواد کشور است.

دومین دوره این جشنواره به همت دانشکده مهندسی متالورژی و مواد دانشگاه تهران و با همکاری و مشارکت بنیاد حامیان دانشکده فنی در اسفند ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر