صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۰ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

انجام خدمت سربازی در دانشگاه با اجرای طرح پژوهشی

مقدمات گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی در قالب اجرای طرح پژوهشی برای دانش‌آموختگان و نخبگان فراهم شد.
کد خبر : 935242

به گزارش خبرنگار آنا با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و مرکز نخبگان و استعداد‌های برتر ستاد فرماندهی کل قوا، مقدمات گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی در قالب اجرای طرح پژوهشی برای دانش‌آموختگان و نخبگان فراهم شد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در این‌باره به آنا گفت: برای نخستین بار در راستای همکاری‌های علمی و پژوهشی و استفاده از استعداد‌های برتر دانشجویی، دانشگاه آزاد اصفهان با مرکز نخبگان و استعداد‌های برترستاد فرماندهی کل قوا تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

سعید آذربایجانی افزود: به واسطه این تفاهم‌نامه دانشجویان پسر در شرف دانش‌آموختگی و در آستانه اعزام به خدمت مقدس سربازی می‌توانند در صورت کسب امتیاز نخبگی، دوران سربازی خود را در قالب اجرای یک طرح پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان بگذرانند.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) دومین دانشگاه آزاد در ایران است که این تفاهم‌نامه را با بنیاد منعقد کرده و بر اساس این تفاهم‌نامه دانشجو می‌تواند با کسب امتیازات و معیار‌های ثبت شده در سامانه سازمان نخبگان واجد استفاده از مفاد این تفاهم‌نامه شود.

آذربایجانی بیان کرد: کسب معدل بالا، انجام فعالیت‌های علمی از جمله تالیف و ترجمه کتاب، ارائه سخنرانی در همایش‌ها و کنفرانس‌ها و از همه مهم‌تر اجرای طرح‌های پژوهشی با رویکرد اقتصادی و درآمدزا که بتواند آورده مالی برای دانشگاه داشته باشد، از جمله آیتم‌های مورد نیاز برای کسب شرایط لازم این تفاهم‌نامه است.

وی خاطرنشان کرد: این امتیازات در نهایت با یکدیگر جمع‌بندی شده و در صورت کسب نمره قبولی، نام متقاضی از سوی دانشگاه به سازمان نخبگان اعلام شده و مراحل جذب و پذیرش نامبرده به عنوان سرباز در حین خدمت از سوی سازمان نخبگان انجام شده و بدین ترتیب متقاضی دوران خدمت خود را می‌تواند در قالب مجری طرح پژوهشی در دانشگاه بگذراند.

انتهای پیام/

ارسال نظر