صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۱ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

اجرای تبلیغات محیطی و رسانه‌ای برگزاری چهارمین جشنواره ملی مشاعره علوی

مسئول دبیرخانه جشنواره ملی مشاعره علوی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر از اجرای گسترده تبلیغات محیطی و رسانه‌ای برگزاری چهارمین جشنواره ملی مشاعره علوی خبر داد.
کد خبر : 935232

اشرف سلطانی‌نیا مسئول دبیرخانه جشنواره ملی مشاعره علوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با اشاره به نزدیکی زمان برگزاری مرحله نهایی این جشنواره از انجام تبلیغات گسترده محیطی و رسانه‌ای زمان برگزاری جشنواره خبر داد و به خبرنگار آنا گفت: این جشنواره، پنجشنبه ۲۰ دی امسال برگزار می‌شود. 

مسئول دبیرخانه جشنواره ملی مشاعره علوی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر متذکر شد: مهلت نام نویسی برای شرکت در این جشنواره تا روز چهارشنبه ۵ دی ۱۴۰۳ خواهد بود.

سلطانی‌نیا با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود جهت برگزاری باشکوه جشنواره مشاعره علوی همچون سال‌های گذشته، عنوان کرد: خوشبختانه تعامل بسیار مطلوبی میان نهاد‌های استانی در خصوص برگزاری جشنواره مشاعره علوی در این سال‌ها شکل گرفته و تقریبا تمامی ارگان‌های مهم فرهنگی، آموزشی و رسانه‌ای همچون دانشگاه ها، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بنیاد بین المللی غدیر، بسیج دانشجویی، دانش آموزی و استادی، صدا و سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... پای کار آمده اند.

وی با اشاره به نصب بنر در محل‌های پرتردد و استراتژیک استان بوشهر، یادآور شد: علاوه بر انجام این تبلیغات و نیز اطلاع رسانی در زمان برگزاری تمام برنامه‌های دانشگاهی در استان، با هماهنگی‌های به عمل آمده با مدارس از دانش آموزان برای حضور در این برنامه فرهنگی به عنوان شرکت کننده و مخاطب، دعوت به عمل آمده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر متذکر شد: از زمان برگزاری بخش استانی جشنواره، برنامه‌های مختلف برای افزایش آمادگی شرکت کنندگان و نیز یادآوری برگزاری جشنواره ملی انجام شد. اقدامی که مورد توجه قرار گرفت، ایجاد گروه در پیام رسان‌های داخلی و برگزاری مشاعره به صورت غیرحضوری بود که علاوه بر استقبال، بسیار مفرح نیز بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر