صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست حجاج ایرانی با خانواده شهید امیرعبداللهیان دیدار کرد  

سرپرست حجاج ایرانی به اتفاق رئیس سازمان حج و زیارت با حضور در منزل شهید دکتر امیرعبداللهیان (رضوان الله علیه)، با خانواده این شهید گرانقدر دیدار کرد. 
کد خبر : 935231

به گزارش خبرگزاری آنا، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی به همراه سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در دیدار با  خانواده شهید دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه سابق، یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامیداشت و از خدمات وی در حوزه حج و زیارت تقدیر کرد. 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت راه‌اندازی سفرهای عمره و حل بسیاری از مشکلات سفر حج و اربعین را با تلاش آیت الله شهید رئیسی و وزیر پر تلاش شهید امیرعبداللهیان یادآور شد و به پیگیری‌های بی وقفه و مخلصانه وزیر خارجه شهید به عنوان رئیس دستگاه دیپلماسی در تسهیل سفر زائران ایرانی اشاره کرد و گفت: از دغدغه ایشان بود که در طول سفر حج چند نوبت تماس می‌گرفت و از روند امور و بهینه شدن خدمات حوزه وزارتخانه خویش استفسار می‌نمود. 

وی افزود: سرعت اقدام، پیگیری امور تا حصول  نتیجه، ادب فوق العاده و تواضع چشمگیر از اخلاق فردی و مدیریتی این شهید گرانمایه و روایتگر حوادث سوریه در کتاب ارزشمند صبح شام  بود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر