صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۲ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

معضلات اجتماعی با همکاری پلیس و جامعه کنترل می‌شود

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر گفت: همکاری پلیس و جامعه دانشگاهی باعث خواهد شد تا معضلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه کنترل شود.
کد خبر : 935226

به گزارش خبرنگار آنا، علی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان شبستر در دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر اظهار کرد: پلیس همه اقدامات و مأموریت‌های خود را بر اساس دانش‌محوری و هوشمندی انجام می‌دهد.

وی افزود: پلیس با مدنظر قرار دادن همه معضلات و مشکلات جامعه، برآورد‌های علمی لازم را تهیه و در مأموریت‌های خود به کار می‌بندد، همین موضوع باعث شده تا امروز پلیس به پلیس هوشمند تبدیل شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر ادامه داد: همکاری پلیس و جامعه دانشگاهی باعث خواهد شد تا معضلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه کنترل شود. پلیس همه مأموریت‌های خود را بر پایه هوشمند سازی انجام می‌دهد و بحث امنیت پایدار نیز مهم‌ترین موضوعی است که همواره مورد توجه قرار می‌گیرد.

مردم مداری؛ رمز ماندگاری و موفقیت پلیس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر نیز گفت: ناجا همواره در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و تلاش پلیس به‌عنوان نیروی مردم مدار، بسیار قابل تحسین است.

علی رضاپور بیان کرد: ناجا همواره به صورت شبانه‌روزی برای امنیت و آرامش در جامعه تلاش می‌کند، امروز مردم نسبت به ناجا، نگرش بسیار مطلوب و خوب دارند؛ پلیس ثابت کرده که یک نیروی مردم مدار بوده و همین موضوع رمز ماندگاری و موفقیت پلیس است.

انتهای پیام/

ارسال نظر