صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۳ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

تأکید بر حضور بیشتر دانشجویان در صنعت با عنوان طرح پویش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در میز مشترک همکاری دانشگاه و شهرک صنعتی سدید بر حضور بیشتر دانشجویان در صنعت با عنوان طرح پویش تأکید کرد.
کد خبر : 935223

به گزارش خبرنگار آنا، راهکار‌های توسعه ارتباط صنعت با دانشگاه با حضور مسئولان شهرک سدید کرمان و هیئت رئیسه و مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید سلیمانی کرمان بررسی شد.

مدیر ارتباط با صنعت واحد شهید سلیمانی کرمان در این نشست با اشاره به تصمیمات اتخاذشده گفت: برگزاری یک میز مشترک همکاری بصورت مرتب و بررسی نتایج برنامه ریزی‌ها در این جلسات بررسی و برای ادامه کار برنامه ریزی صورت گرفت.

فرهاد همایونفر با اشاره به امکان حضور دانشجویان در قالب طرح پویش و کارآموزی در شهرک‌های صنعتی از جمله شهرک سدید توضیح داد: نکته مهم اینکه انتظار می‌رود شرکت‌های صنعتی در خصوص جلب همکاری توجیه شوند و بزرگترین حسن این همکاری آن است که دانشجو در زمان دانشجویی با یک فن و حرفه‌ای آشنا می‌شود و این موضوع در هنگام فارغ التحصیلی منجر به استخدام و موفقیت بیشتر در بازار کار خواهد شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی امیدآفرینی و انتظار برای دستیابی به آینده روشن را از دغدغه‌های جوانان توصیف کرده و افزود: صنعت به نیرو نیاز دارد و دانشجو هم به تخصص و کار لذا یک ارتباط برد برد شکل گرفته و هردو طرف از آن منتفع خواهند شد.

علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان نیز در حاشیه این نشست ابراز امیدواری کرد با تداوم جلسات، ارتباط دانشگاه و صنعت گسترش پیدا کند و جلسات منظم هم اندیشی استید با حضور صاحبان مشاغل و شرکت‌های موفق در قالب روز فناوری زمینه ساز ایجاد انگیزه مضاعف در میان قشر تحصیل کرده باشد.

در میز مشترک همکاری دانشگاه و شهرک صنعتی سدید بر حضور بیشتر دانشجویان در صنعت با عنوان طرح پویش تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر