صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۳ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

بازدید مدیرکل پزشکی دبیرخانه هیئت مؤسس دانشگاه آزاد از واحد یزد

مدیرکل پزشکی دبیرخانه هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی امکانات و ظرفیت‌های بیمارستان شاه ولی و دانشکده پزشکی حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب دانشگاه آزاد واحد یزد را بررسی کرد.
کد خبر : 935179

به گزارش خبرنگار آنا، مجتبی غفوری‌پور مدیرکل پزشکی دبیرخانه هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به یزد با هدف بررسی و ارزیابی امکانات و ظرفیت‌های موجود در حوزه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی یزد از بیمارستان شاه ولی و دانشکده پزشکی حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب بازدید کرد.

وی با حضور در بیمارستان شاه ولی با بررسی تجهیزات و خدمات ارائه‌شده به بیماران با تأکید بر اهمیت ارتقای کیفیت خدمات درمانی اظهار کرد: همکاری و هماهنگی بین فعالان حوزه پزشکی و دانشگاه در بهبود وضع موجود تأثیرگذار است.

 مدیرکل پزشکی دبیرخانه هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه از دانشکده پزشکی علی‌بن‌ابی‌طالب دانشگاه آزاد اسلامی یزد دیدن  با ظرفیت‌های پزشکی و پژوهشی آن آشنا شد و در دیدار با اعضا هیئت علمی و دانشجویان دانشکده عنوان کرد: فضای مناسب آموزشی و پژوهشی همان عرصه است که برای تربیت پزشکان متخصص از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش آنا، در جلسه‌ای مشترک با معاون علوم پزشکی، رئیس بیمارستان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد عملکرد این حوزه‌ها ارزیابی و بررسی و بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های دبیرخانه هیئت مؤسس در راستای بهبود شرایط آموزشی و درمانی در واحد یزد تأکید شد.

این سفر در راستای اهداف دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای کیفیت خدمات پزشکی و آموزشی در کشور صورت گرفت و امید می‌رود نتایج آن به بهبود شرایط موجود و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به جامعه منجر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر