صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۲ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

بررسی 5 محور همکاری حوزه علمیه یزد با جشنواره بین‌المللی حضرت علی‌اکبر(ع)

5 محور همکاری حوزه علمیه یزد با جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر(ع) در نشستی با حضور مسئولان بررسی شد.
کد خبر : 935176

به گزارش خبرنگار آنا، نشست تبادل‌نظر و بررسی راه‌های همکاری در زمینه برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر(ع) از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره امامت و مهدویت با حضور غلامعلی مدیح دبیر تخصصی جشنواره و حجت‌الاسلام شمس و حجت‌الاسلام زارع بیدکی، مدیر و معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد برگزار و در این جلسه پنج محور کلیدی همکاری و مساعدت حوزه علمیه برای این جشنواره مورد بررسی و توافق قرار گرفت.

محور‌های همکاری شامل ارتباط جشنواره با گروه‌های طلاب فرهنگی و هنرمند، انتشار فراخوان جشنواره در فضای مجازی مرتبط با حوزه‌های علمیه کشور، کمک به تأمین محتوا و استاد برای جلسات تبیین و شرح زیارت جامعه کبیره، تأسیس بانک اطلاعاتی شعرای طلاب کشور به‌منظور ایجاد ارتباط و دریافت آثار فاخر و همچنین شناسایی طلاب فرهیخته شاعر و دعوت آنان به حضور در اختتامیه به‌عنوان مهمان ویژه بود.

این همکاری‌ها به‌منظور ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی و هنری میان طلاب و ترویج شعر و مدیحه‌سرایی در ارتباط با شخصیت والای حضرت علی‌اکبر(ع) صورت می‌گیرد و برگزاری این جشنواره به‌عنوان رویداد فرهنگی ارزشمند در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر