صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۹ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

تقویت فرهنگ دینی در جشنواره شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع)

مسئول بسیج هنرمندان یزد گفت: عزم مشترک برای ترویج فرهنگ دینی، هنری و افزایش مشارکت عمومی در جشنواره شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) مهم است.
کد خبر : 935158

به گزارش خبرنگار آنا، غلامعلی مدیح دبیر تخصصی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) و سعید دهقان مسئول بسیج هنرمندان یزد در جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی که به‌منظور بررسی راهکار‌های مشارکت و همکاری با بسیج هنرمندان برگزار شد،  گردهم آمدند تا به تبادل‌نظر و برنامه‌ریزی بپردازند.

{$sepehr_key_2520}

در این نشست، دو طرف تأکید کردند که با بهره‌برداری از ظرفیت‌های استانی و کشوری، می‌توان برنامه‌های مشترکی را برای پیشبرد جشنواره شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) طراحی کرد.

غلامعلی مدیح دبیر تخصصی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) در این جلسه به اهمیت همکاری در اطلاع‌رسانی فراخوان جشنواره و برگزاری پیش نشست‌های مختلف اشاره کرد.

سعید دهقان نیز با ابراز تمایل برای استفاده از همه امکانات، تأکید کرد: بسیج هنرمندان با همه توان در راستای برگزاری باشکوه جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) در کنار دبیرخانه خواهد بود.

مسئول بسیج هنرمندان یزد افزود: این همکاری نشان‌دهنده عزم مشترک برای ترویج فرهنگ دینی و هنری و افزایش مشارکت عمومی در این رویداد فرهنگی مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر