صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۶ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

دانشگاه آزاد مجری دوره‌های توانمندسازی مدیران پایه راه‌آهن کشور شد

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت: این واحد دانشگاهی با انعقاد قراردادی با اداره کل آموزش‌های تخصصی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران مجری دوره‌های توانمندسازی مدیران پایه راه‌آهن کل کشور شد.
کد خبر : 935148

محمدحسین دیبایی‌بناب رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار آنا در تشریح قرارداد این واحد دانشگاهی با اداره کل آموزش‌های تخصصی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در این قرارداد مقرر شد که واحد شاهرود مجری دوره‌های توانمندسازی مدیران پایه راه‌آهن کل کشور باشد.

وی افزود: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران چندین ناحیه دارد که مدیران نواحی و ستادی از کل کشور در شاهرود به مدت ۲۰ هفته و در هر هفته سه روز این دوره‌ها را به‌صورت ۱۶ ساعت و در دو بخش هشت ساعته آموزش‌های تخصصی می‌بینند. برگزاری این دوره‌ها اقدامی بزرگ و در سطح ملی بوده که دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ذیل قرارداد با اداره کل آموزش‌های تخصصی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران متولی آن است و وظیفه برگزاری دوره‌های تخصصی برای مشاغل عملیاتی و ستادی راه‌آهن را بر عهده دارد.

{$sepehr_key_2517}

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با بیان اینکه توانستیم در حوزه آموزش مدیران، مجری این دوره‌ها باشیم، گفت: در هفته اول مدیران آموزشی نواحی در هفته دوم مدیران و رؤسای ادارات ناوگان نواحی و ستادی و در هفته سوم مدیران سیر و حرکت در حوزه نواحی و ستاد در این دوره‌ها شرکت می‌کنند که دوره‌های مذکور کاملاً تخصصی و مختص مدیران راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است.

دیبایی‌بناب با تأکید بر اینکه دوره‌های مختلفی برای سایر کارکنان راه‌آهن انجام می‌شود، اضافه کرد: قصد ما از برگزاری این دوره‌ها این بوده که علاوه بر وظیفه ذاتی دانشگاه که آموزش است، ظرفیت‌های شهر ازجمله جاذبه‌های گردشگری و امکانات دانشگاه را نیز معرفی کنیم.

وی بیان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در رشته مرتبط با حوزه ریلی و جذب دانش آموزان در این رشته نیز مورد مذاکره قرار گرفت و مقرر شد با همکاری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران مجوز پذیرش دانش‌آموز در هنرستان سما انجام گیرد این مجوز به معدودی از مدارس در کل کشور تعلق می‌گیرد و گام عملی در مهارت‌آموزی و ایجاد انگیزه برای اشتغال است.

انتهای پیام/

ارسال نظر