صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
چمران در جمع خبرنگاران:

تلاش ما رفع اختلالات مترو است/ فعالیت پاکبانان اتباع غیرمجاز در پایتخت ممنوع است

رئیس شورای شهر گفت: اتباع غیرقانونی نه تنها به‌عنوان پاکبان، بلکه در هیچ بخش دیگری نباید فعالیت کنند.
کد خبر : 935113

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در حاشیه دویست و شصت و نهمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعدادی از کودکان نخبه در این جلسه حضور دارند و از آنها تقدیر خواهد شد. همچنین، یک فوریت لایحه اعطای مجوز به بانک شهر و گزارشی درباره ون‌تاکسی‌ها ارائه خواهد شد.

چمران با تاکید بر اینکه در جلسه امروز، لایحه ممنوعیت افزایش تعداد کیوسک‌ها تصویب می‌شود، عنوان کرد: بر اساس بودجه پیش‌بینی‌شده، باید سالیانه دو درصد از آنها کاسته شود؛ چراکه معابر پایتخت بیش از این گنجایش ندارند.

چمران با ابراز تأسف از اختلالات مکرر در مترو تأکید کرد: تلاش ما بر رفع این اختلالات است. در ساعات شب که فاصله حرکت قطارها کاهش می‌یابد، احتمال بروز اختلال وجود دارد، اما سعی داریم این مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره نحوه همکاری شهرداری تهران با نیروی انتظامی جهت ساماندهی اتباع غیرمجاز در پایتخت گفت: قرار بود سردار رادان به شورا دعوت شود تا گزارشی درباره خروج اتباع ارائه دهد، اما به دلیل مأموریت، این حضور ممکن نشد. همچنین، قرار بود سردار محمدیان در جلسه حضور داشته باشند، اما این امکان فراهم نشد.

چمران تأکید کرد: اتباع غیرقانونی نه تنها به‌عنوان پاکبان، بلکه در هیچ بخش دیگری نباید فعالیت کنند.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص رابطه استخدامی اعضای شورا گفت: تعدادی از اعضای شورای شهر تهران کارمندان شهرداری بوده‌اند و نیازی نیست که در چند ماه اول وقت بگذارند تا شهرداری و شورا را بشناسند. موضوع حقوقی از طریق استانداری به ما اعلام شد که ورود کارمندان به شورا تعارض منافع است و نمی‌توانند در کمیسیون ماده 100 که در آن قضاوت صورت می‌گیرد، حضور یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظر