صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۵۴ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

بهاری‌فر: طرح‌های بیمه‌ای ویژه برای کارکنان نزاجا به‌زودی اعلام خواهد شد

فرمانده نزاجا با مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا دیدار و بر ارائه خدمات بیمه‌ای متمایز و با کیفیت به کارکنان نیروی زمینی ارتش تأکید کرد.
کد خبر : 935081

به گزارش خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار با حجت بهاری‌فر مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت بیمه حکمت صبا، با ابراز امیدواری از روند رو به رشد این شرکت در سال جاری، اظهار کرد: امیدواریم بیمه حکمت صبا در زمان کوتاه خدمات شایسته و درخور شان کارکنان نزاجا ارائه کند.

فرمانده نزاجا با اشاره به احتمال بروز خسارات ناشی از حوادث و بلایای طبیعی خواستار پوشش‌های بیمه‌ای مناسب در قالب طرح‌های جدید بیمه‌ای برای کارکنان و خانواده‌های آنها شد.

{$sepehr_key_2504}

در ادامه این دیدار نیز بهاری‌‎فر، مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا خاطر نشان کرد: جلسات کارشناسی متعددی با مسئولان و کارشناسان نیروی زمینی ارتش برگزار شده است که انشالله نتایج آن در قالب طرح‌های بیمه‌ای ویژه با شرایط پرداخت آسان و پوشش بیمه‌ای بهتر به‌زودی اعلام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا در این باره افزود: یکی از موضوعاتی که در حال حاضر بر آن دقت و تأکید داریم پرداخت سریع و به‌موقع خسارت‌های مربوط به کارکنان نزاجا است که برای این منظور شرکت بیمه حکمت صبا فرآیند برآورد و پرداخت خسارت به کارکنان نزاجا را با اولویت بالا در دستور کار خود دارد.

{$sepehr_key_2505}

بهاری‌فر در پایان ابراز امیدواری کرد که شرکت بیمه حکمت صبا به‌زودی طرح‌های بیمه‌ای جدیدی را برای ارتقا سطح معیشت و توانگری خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر