صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۵۴ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳
دشمن ما جز زبان زور زبان دیگری را نمی‌فهمد؛

ابوعبیده: عملیات‌های وعده صادق ایران، باعث وحشت صهیونیست‌ها شده است/ سرنوشت اُسرای اسرائیلی منوط به تصمیم این رژیم است

سخنگوی گردان‌های القسام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پس از عملیات طوفان الاقصی، عملیات‌های وعده صادق را انجام داد و باعث ترس و وحشت رژیم صهیونیستی شد، گفت: سرنوشت اُسرای اسرائیلی منوط به تصمیم کابینه رژیم اشغالگر است. خطرات پیش روی اسرای صهیونیستی روز به روز بزرگ‌تر می‌شوند.
کد خبر : 935073

به گزارش خبرگزاری آنا،  «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) امروز دوشنبه با اشاره به عملیات مشروع وعده صادق 2 از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه مراکز نظامی و حساس رژیم صهیونیستی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران پس از عملیات طوفان الاقصی، عملیات‌های وعده صادق را انجام داد و باعث ترس و وحشت رژیم صهیونیستی شد.

وی با انتشار فایلی به مناسبت نخستین سالگرد عملیات طوفان الاقصی، گفت: ما در جریان یک حمله پیش‌دستانه، دشمن را هدف قرار دادیم؛ آن هم، زمانی که اسرائیل برای حمله به مقاومت، در حال برنامه‌ریزی بود.

سخنگوی گردان‌های القسام با بیان اینکه پس از تجاوزات خطرناک رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، این عملیات صورت گرفت، تصریح کرد: ما هزاران نفر از نظامیان دشمن را کشته و زخمی کردیم و صد‌ها خودروی نظامی آن را از بین بردیم.

ابوعبیده تأکید کرد: یک سال از حرفه‌ای‌ترین و موفقیت‌آمیزترین عملیات کماندویی در دوره معاصر گذشت. دشمن پس از آنکه به مرحله پایانی برنامه‌ریزی برای وارد کردن ضربه‌ای بزرگ به مقاومت در غزه رسیده بود، ضربه‌ای پیشدستانه به او وارد کردیم. نبرد طوفان الاقصی پس از آن آغاز شد که تجاوزات دشمن علیه مسجد الاقصی به مرحله خطرناک و بی‌سابقه‌ای رسید.

وی افزود: نبرد طوفان الاقصی پس از تشدید شهرک‌سازی، اشغالگری، یهودی‌سازی و تجاوزات دشمن علیه اسرای فلسطینی آغاز شد. با گذشت یک سال از نبرد طوفان الاقصی با شما از غزه سرسخت، مقاوم و قدرتمند برابر دشمن صهیونیستی سخن می‌گویم.  با گذشت یک سال ما علی رغم تحقیر و سرخوردگی دشمنی که از کمک‌های آمریکا و غرب بهره‌مند بود، با ملت اسطوره‌ای فلسطین با مقاومتی اسطوره‌ای مواجه هستیم.

سخنگوی گردان‌های القسام همچنین گفت: عملیات‌های مقاومت علاوه بر ضربات سهمگین بر توانایی‌های نظامی و امنیتی دشمن صهیونیستی وارد کرد، خسارات اقتصادی را بر این رژیم تحمیل و موجب اجبار آنها به مهاجرت شد. نبرد طوفان الاقصی تنها پس از تشدید اقدامات دشمن صهیونیستی به منظور شهرک سازی، یهودی سازی و کینه ورزی نسبت به اسیران فلسطینی رقم خورد.

ابوعبیده با تأکید بر اینکه پهپاد‌های یمنی و عراقی در آسمان فلسطین اشغالی جولان می‌دهند و ضمن ضربه وارد کردن به دشمن صهیونیستی خسارات فراوانی بر این رژیم تحمیل می‌کنند، اظهارکرد: رزمندگان و نیرو‌های مقاومت ملت فلسطین به مقاومت قهرمانانه خود در هر وجب از خاک فلسطینی ادامه می‌دهند.

وی اضافه کرد: در کلیه محور‌های نبرد و در امتداد نوار غزه جنگیدیم و صد‌ها نظامی صهیونیست را اهدف قرار دادیم و خودرو‌های زرهی دشمن با ارتقای تاکتیک‌های رزم خود نابود کردیم.  شادمانی دشمن صهیونیستی بابت ترور‌های اخیر شادی کوتاه مدت است چرا که اگر سیاست ترور پیروزی را به همراه می‌آورد مقاومت باید ۹۰ سال قبل پس از ترور عزالدین قسام پایان می‌پذیرفت.

سخنگوی گردان‌های القسام گفت: اگر سیاست ترور پیروزی را به همراه می‌آورد مقاومت باید ۲۰ سال قبل پس از ترور شیخ احمد یاسین پایان می‌پذیرفت و انتفاضه کرانه باختری رخ نمی‌داد. آنچه اکنون در قالب عملیات پشتیبانی از مقاومت فلسطینی در منطقه در حال انجام است بیانگر مواضع عظیم در نظر ملت ماست.

ابوعبیده همچنین اظهارداشت: به برادران خود در حزب الله می‌گوییم که به شما اعتماد داریم و به توانایی شما برای وارد آوردن ضربات دردناک به دشمن صهیونیستی ایمان داریم. از تلاش‌های جبهه پشیتبانی از غزه در یمن قدردانی می‌کنیم و راهپیمایی‌های مردمی را اقدامی ارزشمند می‌دانیم.

وی گفت: آنچه اکنون در کرانه باختری در حال رخ دادن است موید آن است که جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه سیاستی هدفمندی است که علیه ملت ما در هر جایی اعمال می‌شود. آنچه در اردوگاه‌های کرانه باختری رخ می‌دهد نشانگر آن است که سیاست دشمن صهیونیستی تصمیمی راهبردی است که در گوشه از سرزمین ما اجرایی می‌شود.

سخنگوی گردان‌های القسام با بیان اینکه پاسخ سلاح تنها سلاح است، ما در مواجهه با دشمنی هستیم که زبانی جز زبان زور نمی‌فهمد، تأکید کرد: به خانواده اسرای صهیونیست می‌گویم که اگر کابینه نتانیاهو سرکشی به خرج نمی‌داد این امکان وجود داشت که یک سال قبل همه اسرا زنده آزاد شوند.

ابوعبیده افزود: سرنوشت اُسرای اسرائیلی منوط به تصمیم کابینه رژیم اشغالگر است. خطرات پیش روی اسرای صهیونیستی روز به روز بزرگ‌تر می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر