صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با همت متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان؛

تولید تابلو فرمان آسانسور متناسب با شرایط داخلی کشور

یک شرکت دانش بنیان به طراحی و تولید قطعات آسانسور می پردازد که یکی از این محصولات تابلو فرمان آسانسور است که متناسب با شرایط داخلی کشور بومی سازی شده است.
کد خبر : 935042

احسان عسکریان فر، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان درباره یکی از آخرین محصولات این شرکت به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: از مرغوب ترین تابلو فرمان آسانسور تولید داخل در شرکت ما تولید می شود که دارای کیفیت بالایی است و با قیمت مطلوبی در سراسر کشور توزیع می شود.

وی افزود: تابلو فرمان آسانسور انواع مختلفی دارد که مورد استفاده بسیاری از نصابان آسانسور در سراسر کشور قرار می گیرد که هر کدام از این تابلو ها باید موتور گیربکس یا موتور گیرلس آسانسور مخصوص به خود را دارا باشد. برای تابلو فرمان های دو سرعته موتور آسانسور باید به صورت دو سرعت دور تند و دور کند حرکت کند و برای تابلو فرمان های تک سرعته طبعا موتور آسانسور باید دارای یک دور سرعت باشد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درباره کاربردهای تابلو فرمان آسانسور بیان کرد: کنترل سرعت موتور آسانسور در بین طبقات ساختمان، کنترل جهت حرکت کابین، عملکرد صحیح درخواست‌ها از کابین و طبقات، حفاظت الکتریکی از تجهیزات و تشخیص لحظه ‌به ‌لحظه‌ی موقعیت کابین از جمله کاربردهای تابلو فرمان آسانسور است.

عسکریان فر عنوان کرد: ما توانسته ایم این محصول را بر اساس اقلیم، فرهنگ، رفتار فرهنگی و از همه مهمتر بر پایه شرایط اقتصادی آحاد مردم کشورمان بومی سازی کنیم و از زمان آغاز به کار این شرکت 7 جلد کتاب در خصوص محصولات و فعالیت شرکت نوشته شده است.

وی درباره قطعات مصرفی این محصول خاطرنشان کرد: قطعات الکتریکی تابلو فرمان آسانسور از چین وارد می شود اما قطعاتی مانند ترمینال، ورق و ... از مواد داخلی استفاده می‌شود.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در پایان افزود: متاسفانه در حال حاضر مشکلی که وجود دارد این است که حمایت های لازم از سوی دولت از شرکت های دانش بنیان صورت  نمی‌گیرد چرا که ما مدتهاست برای تولید محصولات و ادامه فعالیت شرکت درخواست وام کرده ایم اما هیچگونه پاسخی صورت نگرفته است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر