صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۵ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

تیم تئاتر کانون دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس خوش درخشید

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس گفت: اجرای نمایش «مقدمه‌ای بر» کاری از تیم تئاتر کانون دانشجویی این واحد دانشگاهی با استقبال خوبی روبه‌رو شد و خوش درخشید.
کد خبر : 934995

احسان محمدی‌نژاد معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره اجرای نمایش «مقدمه‌ای بر» توسط کانون دانشجویی این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این نمایش  کاری از کانون فیلم و تئاتر به کارگردانی نیما نبوی با بازی برخی از دانشجویان واحد بندرعباس و همکاری حوزه معاونت فرهنگی با استقبال شهروندان بندرعباسی و دانشجویان اجرا شد.

وی افزود: این نمایش از ۱۲ مهر 1403 به مدت چهار شب از ساعت ۱۹ تا ۲۰ در تماشاخانه پلاتو آفتاب در مجموعه فرهنگی سیداحمد خمینی با حضور اعضای شورای شهر بندرعباس و رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان هرمزگان و برخی از دیگر مسئولان هنری و فرهنگی برگزار و با استقبال بی‌نظیر تماشاگران مواجه شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اشاره به توانمندی بالای دانشجویان در انجام امور فرهنگی و هنری اضافه کرد: به‌کارگیری و مشارکت دادن دانشجویان در امور فرهنگی، هنری، آموزشی، پژوهشی و... می‌تواند موجب ظهور دستاورد‌های جدیدی شود که بتوانند تأثیرات شگرفی را بر بدنه جامعه نمایان ساخته و راه توسعه را بیش‌ازپیش هموار کنند.

محمدی‌نژاد با قدردانی از حمایت‌های لیلا تیزرو کارشناس مسئول فرهنگی حوزه فرهنگی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس تأکید کرد: مسئولان فرهنگی دانشگاه باید با فراهم‌سازی بستر مناسب و امن از دانشجویان حمایت مادی و معنوی کنند، دانشجویان نیز باید به‌عنوان مغز متفکر و اندیشمند جامعه؛ پویا، بانشاط و نوآور عمل کرده با کاشت بذر امید در دل جامعه، آینده خوب و موفقی را به کشور رقم بزنند و موجب بالندگی و افتخار باشند.

به گزارش آنا، بازیگران این تئاتر را ریحانه ترک‌زاده، محمدمهدی منصوری، محمد احمدی‌نژاد، سیده سارا قارونی، ارشام داوری، اعظم بیگلری، بهنام حسین زاده، محمدجواد نارویی، علیرضا عابدینی، نرجس رنجبران، مریم کمالی عوامل اجرایی سجاد طهماسبی، آرزو خدایاری، سارینا اسکندری، فائزه آزاد روش، امیرحسین پور دادی، مهدی تاجران، عبدالرضا کاکوئی نژاد، متین رهگشای، امیرحسین ابشناس، ریحانه احمدی، طاهره رحیمی، المیرا مرادی، روژان عبدالهی پور تشکیل می‌دادند که به‌عنوان کارگردان و علیرضا داوری به‌عنوان استاد این کارگاه این تیم را هدایت می‌کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر