صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نشست هماهنگی همایش «زنان، تربیت اجتماعی و جامعه مهدوی» برگزار شد

نشست هماهنگی شورای سیاستگذاری همایش «زنان، تربیت اجتماعی و جامعه مهدوی» با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 934925

به گزارش خبرگزاری آنا، نشست هماهنگی شورای سیاستگذاری همایش «زنان، تربیت اجتماعی و جامعه مهدوی» با حضور حجت الاسلام والمسلمین «محمد شریفانی» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، «علی سروری مجد» قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، «محمدهادی همایون» معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و «عاصمه قاسمی» مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده برگزار شد.

قاسمی در این نشست با تأکید بر فعال بودن دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مهدویت در عرصه‌های فرهنگی و علمی، گفت: در این میان پیوند مهدویت با حوزه زنان و خانواده در نشست‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی موضوعی بود که باید به آن پرداخته می‌شد.

وی ادامه داد: با توجه به بیانیه تعلیم و تربیت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی که توسط دکتر طهرانچی ابلاغ شده و تأکید شده که دانشگاه مسئول تعلیم، آموزش و تربیت اجتماعی است، امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی تصمیم گرفت با پیوند زدن حوزه زنان با مهدویت، همایش «زنان، تربیت اجتماعی و جامعه مهدوی» را برگزار کند.

قاسمی با بیان اینکه در سال گذشته ۵۴ نشست در واحد‌های دانشگاهی با همکاری امور زنان و خانواده و دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: حاصل این نشست‌ها برگزاری همایش مذکور بود. در این زمینه مأموریت برگزاری این همایش به استان‌های زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ارومیه داده شد. 

مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده با اشاره به محور‌های این همایش خاطرنشان کرد: شناسایی موانع و آسیب‌های موجود در تربیت نسل مهدوی، ارائه راهکار‌های مناسب برای تربیت نسل مهدوی، اهمیت تربیت نسل منتظر در حکمرانی جهانی و تشکیل تمدن نوین اسلامی، شناسایی نقش تأثیرگذار زنان در تربیت نسل مهدوی، اشاعه فرهنگ تربیت مهدوی در خانواده و جامعه و اشاعه اهمیت تربیت اجتماعی نسل جوان (منتظر) و نقش زنان در این امر از جمله محور‌های همایش «زنان، تربیت اجتماعی و جامعه مهدوی» است.

وی با بیان اینکه این همایش در دی ماه سال جاری در واحد زنجان برگزار خواهد شد، گفت: متقاضیان می‌توانند آثار خود را تا پایان آبان ماه به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر