صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۸ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳
آنا گزارش می‌دهد؛

«امنیت و سلامت»؛ هدیه «مظلومان مقتدر» به مردم

نیروی انتظامی در خاکریز اول امنیت کشور، همواره خطر را به جان خریده و زبان از شجاعت و غیرت سبزپوشان سپیددل قاصر است.
کد خبر : 934824

خبرگزاری آنا؛ هفته نیروی انتظامی یادآور اخلاص، دلاوری و ایثار شجاع‌مردان و زنانی است که در مسیر خدمت به مردم ایران اسلامی تلاش صادقانه و مجدّانه دارند.

سبزپوشان دریادل نیروی انتظامی از خانواده‌ را برای حفاظت از خاک وطن تحمل می‌کنند تا کوچک‌ترین آسیبی به مملکت و مردم وارد نشود.

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در جمع سبزپوشان دلاور و امنیت‌آفرینان این مرز و بوم، این هفته را به دلاورمردان عرصه امنیت و انضباط تبریک گفتند.

جانفشانی نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست

به مناسبت هفته‌ نیروی انتظامی، مراسم تجلیل از دلاورمردان مخلص عرصه امنیت وانضباط توسط دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه سمای شیروان در سالن اجتماعات مرکز آموزشی و فرهنگی سما برگزار شد.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای تجلیل از بزرگ‌مردان جان بر کفی است که بدون تردید کار و تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان زمیـنه‌ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است، نقش‌آفرینانی که بخش زیادی از امنیت و آرامش امروز را مرهون فداکاریشان در سایه قانون‌مداری هستیم.

سرپرست اداره‌کل امور مدارس سمای شهرستان شیروان در این مراسم گفت: مقوله امنیت آنچنان ارزشمند است که در آموزه‌های دینی ما مورد تأکید قرار گرفته است.

ابراهیم رئوفی خاطرنشان کرد: اگر جانفشانی نیرو‌های جان بر کف نظامی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نبود، چگونه می‌توانستیم امروز با سربلندی در برابر استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار بایستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در این مراسم خطاب به دانش آموزان گفت: پلیس در همه‌سال به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی به مردم و امنیت آفرینی در سطح شهر و جامعه بوده و می‌توان به‌درستی ادعا کرد که قشر عظیمی از جامعه از نعمت حضور پلیس و امنیت مطلوبی که برقرار شده است، بهره‌مند شده‌اند.

مجید یگانه‌پور افزود: امروز مجموعه کارکنان انتظامی شیروان با عزمی راسخ‌تر از همیشه آماده‌اند تا آرامش خود را فدای امنیت و آسایش مردم کنند و با تمام توان در مقابل مجرمان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی بایستند و به معنای واقعی کلمه خدمتگزار شهروندان باشند.

دانش‌آموزان دبستان دخترانه و پسرانه سمای شیروان با حضور در پاسگاه کلانتری شهرستان شیروان با اهدای گل از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی قدردانی کردند.

آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری علمی با نیروی انتظامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور در فرماندهی ناحیه انتظامی شهرستان آذرشهر با محمد نعمتی فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار و هدف از این دیدار را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا و تقدیر از تلاش‌های مخلصانه تلاشگران عرصه امنیت کشور عنوان کرد.

بهنام خسروزاده متذکر شد: هفته نیروی انتظامی فرصت شایسته و مناسبی برای قدرشناسی از تلاش کسانی است که در کسوت پرافتخار پلیس و با تلاش شبانه‌روزی خود، زمینه را برای برقراری نظم و آرامش مردم و صیانت از حریم ارزش‌های اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی فراهم کرده‌اند.

وی تبیین کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر آمادگی دارد با توجه به ظرفیت‌های موجود در زمینه فعالیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و نیاز‌های شهرستان آذرشهر با نیروی انتظامی همکاری‌ کند.

نعمتی فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر هم بیان کرد: فرماندهی انتظامی این شهرستان با وجود نیرو‌هایی ولایت‌پذیری، احساس مسئولیت و انگیزه خدمت بالا درراستای تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهراز هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

شناسایی آسیب‌های جامعه و هدایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی به سمت اصلاح

حسین صفری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی در دیدار با امیر وهاب‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با تأکید بر ضرورت تعامل میان دانشگاه و نیروی انتظامی اظهار کرد: دانشگاه به‌عنوان نهاد فرهنگی این آمادگی را دارد تا درباره مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی کارگاه‌های مختلف ازجمله مواد مخدر، کارگاه فضای مجازی و ... را از طریق همکاری با نیروی انتظامی برگزار کند و برگزاری این کارگاه‌ها باید به صورت مستمر و حداقل هر نیمسال یک بار انجام شود.

وی با بیان اینکه اقدامات در راستای مقابله با مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی باید به صورت پیشگیرانه باشد، ادامه داد: نیروی انتظامی می‌تواند آسیب‌های جامعه را شناسایی‌ و مطرح کند تا موضوع پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان در دانشگاه‌ها به همان مسیر هدایت شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی عنوان کرد: نیروی انتظامی می‌تواند پیشنهادها و زمینه‌های همکاری خود با دانشگاه را عنوان کند تا دانشگاه در این راستا اقدامات لازم را صورت دهد.

صفری با تأکید بر لزوم تعامل میان ارگان‌ها و دستگاه‌های محلی افزود: مسائل محلی باید توسط ارگان‌های محلی تصمیم‌گیری و از طریق تعامل میان ارگان‌های شهری حل شود.

فرمانده شهرستان بندرانزلی هم با اشاره به ناهنجاری‌های اجتماعی نظیر کلاهبرداری، اعتیاد و...، گفت: متأسفانه این ناهنجاری‌ها موجب از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ها شده، بنابراین باید تعامل میان دستگاه‌های مختلف با برگزاری جلسات متعدد میان ارگان‌های مرتبط به‌منظور از بین بردن این ناهنجاری‌ها بیشتر شود.

امیر وهاب‌زاده افزود: نیروی انتظامی درراستای مقابله با ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی و رفع آنها آمادگی همکاری با ارگان‌های مختلف ازجمله دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش را دارد و می‌تواند از ظرفیت‌های مختلف این نهاد‌ها مانند وجود استادان دانشگاه برای رفع ناهنجاری‌های اجتماعی استفاده کند. 

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی با ۳ هزار و ۴۰۰ دانشجو و ۷۹ عضو هیئت‌ علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین نیروی انتظامی و دانشگاه آزاد ایلام

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام و بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه یکی از اولویت‌های اساسی نیروی انتظامی را همکاری راهبری با دانشگاه‌ها به‌خصوص دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.

سلمانی اضافه کرد: اگر توانایی علمی و پژوهشی دانشگاه در کنار پلیس قرار گیرد خدمت‌رسانی به مردم توسط پلیس کیفی‌تر می‌شود.

وی عنوان کرد: باید ساز و کاری تعریف شود تا تفاهم‌نامه‌ منعقد شده در اسرع وقت عملیاتی شود.

ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام هم تبیین کرد: نیروی انتظامی امروز مأوایی برای مردم و در کنار مردم قرار دارد، در این راستا تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه در خدمت پلیس به‌عنوان یکی از حافظان امنیت و اقتدار نظام قرار می‌گیرد.

نیروی انتظامی با پایبندی به انقلاب اسلامی از جان و مال مردم حفاظت می‌کند
محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مراسمی از عباس علی‌یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس تجلیل کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این مراسم با قدردانی از حافظان و پاسداران امنیت گفت: هفته نیروی انتظامی، یادآور رشادت‌ها و ایثار جان بر کفانی است که در برقراری نظم و امنیت و صیانت از آرمان‌های نظام و انقلاب جان خود را در طبق اخلاص نهاده‌اند.
محمدحسین رنجبر، آرامش و اقتدار امروز کشور را ثمره خون شهدا و اراده‌ محکم و استوار سبزپوشان این سرزمین دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی با ایمان به خداوند و پایبندی به انقلاب اسلامی توانسته با صیانت از کشور و حفاظت از جان و مال مردم، خود را به‌عنوان نیروی تأثیرگذار در کشور معرفی کند.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

ارسال نظر