صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۷ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

حکیم در دیدار با سفیر ایران در بغداد خواستار برگزاری نشست‌های سازمان همکاری اسلامی شد

حکیم در دیدار با محمد کاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد خواستار برگزاری نشست‌های سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی شد.
کد خبر : 934796

به گزارش خبرگزاری آنا؛‌ «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق صبح امروز یکشنبه میزبان «محمد کاظم آل صادق»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد بود.

حکیم در این دیدار درباره وضعیت سیاسی در منطقه و تشدید تنش خطرناک در غزه و لبنان گفت‌وگو و بر اهمیت تلاش جمعی برای توقف این جنگ که رژیم صهیونیستی به دنبال گسترش دامنه آن است، تاکید کرد.

وی همچنین بر امدادرسانی به آوارگان و تشدید تلاش‌های بشردوستانه تاکید کرد و خواستار کمک رسانی با روند‌های مختلف از طریق مجاری رسمی و غیر رسمی شد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تلاش‌های دولت عراق، عتبات مقدسه و نهادهای سیاسی و اجتماعی که به فراخوان مرجعیت عالیقدر دینی در امدادرسانی لبیک گفتند علاوه بر مشارکت موثر ملت عراق در این زمینه را تحسین کرد.

حکیم خواستار برگزاری نشست‌های سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه عرب و همه سازمان‌های بین‌المللی با هدف فشار برای توقف جنگ، اجرای قوانین و مصوبات بین‌المللی و مفاد مشروعیت بین‌المللی بر رژیم غاصب اسرائیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر