صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کتاب «ممیزی دانش در سازمان‌های پروژه‌محور» منتشر شد

کتاب «ممیزی دانش در سازمان‌های پروژه‌محور» با توجه به ضرورت ممیزی دانش در موفقیت مدیریت دانش منتشر شد.
کد خبر : 934787

به گزارش خبرگزاری آنا، کتاب «ممیزی دانش در سازمان‌های پروژه‌محور» به کوشش فاطمه نویدی، محمد حسن‌زاده و یزدان منصوریان، سال ۱۴۰۳ توسط انتشارات ایرانداک به چاپ رسید.

با توجه به ضرورت ممیزی دانش در موفقیت مدیریت دانش در سازمان‌های پروژه ‌محور و با در نظر گرفتن این مهم که در نظر نگرفتن بافت، نیاز‌ها و اولویت‌‌های سازمانی در به‌کارگیری مدل ممیزی دانش می‌‌تواند منجر به شکست برنامه‌‌های ممیزی دانش و در نتیجه شکست اقدامات مدیریت دانش شود؛ این کتاب با هدف تدوین و پیشنهاد مدل مناسب ممیزی دانش در سازمان‌های پروژه‌محور تدوین شده است.

کتاب حاضر، در پنج فصل به نگارش درآمده است. در سه فصل اول، پس از بیان مقدمه مختصری از مفاهیم دانش و مدیریت دانش؛ به بررسی ممیزی دانش از مفهوم گرفته تا مولفه‌ها، مدل‌ها و روش‌شناسی‌های موجود در ادبیات مدیریت دانش و سیر تحول مطالعات ممیزی دانش پرداخته می‌شود.

در دو فصل پایانی نیز پس از شناسایی مولفه‌های ممیزی دانش در سازمان‌های پروژه‌محور، مولفه‌ها با توجه به الزامات و ویژگی‌های سازمان‌‌های پروژه‌‌محور وزن‌‌دهی شده و مدل مناسب برای این سازمان‌ها ارائه شده است. در این بین، مطالب کاربردی، فرایندها، مکانیزم‌ها و مدل عملیاتی اجرای ممیزی دانش در سازمان‌های پروژه‌محور و نیز ارزش‌گذاری دانش و در این سازمان‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر