صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۱ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

اعتماد بیش از ۲۷ میلیون هموطن به سپهر کارت

​​تعداد سپهرکارت‌های فعال مشتریان بانک صادرات ایران از ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار کارت فراتر رفت و روند استفاده از درگاه‌های مختلف بانکداری غیرحضوری این بانک شتاب بیشتری به خود گرفت.
کد خبر : 934762

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حرکت به سوی تحول دیجیتال و استفاده از اپلیکیشن جدید «سپینو» در این بانک در حالی با استقبال روزافزون هموطنان و مشتریان بانک همراه شده که تعداد سپهرکارت‌های فعال در پایان مردادماه سال جاری به مرز 27 میلیون و 515 هزار کارت رسید.

استقبال هموطنان و مشتریان بانک صادرات ایران از پلتفرم بانکداری دیجیتال این بانک با عنوان «سپینو» با نصب بیش از 245 هزار نفری این نرم‌افزار همراه بوده که از این میان بیش از 145 هزار مشتری بانک به طور فعال انواع خدمات مالی و بانکی و حتی خدمات فرهنگی و هنری را از این نرم‌افزار دریافت می‌کنند. با توسعه این اپلیکیشن خدمات بدون کارت و مبتنی بر هوش مصنوعی به تدریج جایگاه خود را در میان مشتریان بانک خواهد یافت.

در این میان سایر درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران از جمله نرم‌افزار همراه‌بانک نیز حجم استقبال مشتریان بانک به طور فزاینده‌ای رو به افزایش است به نحوی که بیش از 3 میلیون و 381 هزار نفر از مشتریان بانک ماهانه بالغ بر 579 میلیون تراکنش بانکی را در بستری امن و قابل اعتماد از طریق این درگاه، انجام می‌دهند.

سایر درگاه‌های بانکداری الکترونیک این بانک از جمله اینترنت بانک، پایانه شعب، پایانه فروش، تلفن‌بانک، IPG، اپلیکیشن صاپ، کیوسک بانک و همبانک نیز با انجام صدها میلیون تراکنش ماهانه حجم قابل توجهی از نیازهای بانکی و مالی هموطنان را پوشش می‌دهند.

بانک صادرات ایران همچنین با داشتن نزدیک به 5200 دستگاه خودپرداز در اقصی نقاط کشور، بیشترین تعداد این دستگاه‌ها را در معرض استفاده هموطنان قرار داده که ماهانه بیش از 43 میلیون تراکنش پولی و خدمات دریافت و پرداخت را برای مردم تسهیل می‌کند. همچنین 1307 کیوسک بانک صادرات ایران تنوع خدمات بانکی را تسریع می‌کنند.

تعداد شعب فعال بانک صادرات ایران در پایان نیمه اول سال جاری 1821 شعبه و تعداد باجه‌های فعال 376 باجه است. تعداد درگاه‌های فعال اینترنت بانک به 141 هزار و 573 درگاه رسیده و 6221 پایانه شعب خدمات بانکداری الکترونیک را سرعت می‌بخشند.

بیش از 978 هزار پایانه فروش در بخش‌های مختلف به فعالان فضای کسب و کار کشور خدمت ارائه می‌دهند و صاحبان مشاغل و بنگاه‌های اقتصادی از طریق 2360 درگاه IPG بانک صادرات ایران محصولات خود را به فروش می‌رسانند.

بیش از 55 هزار درگاه تلفنبانک و بیش از 348 هزار درگاه همبانک صادرات ایران نیز همچنان به صورت فعال مورد استفاده مشتریان بانک صادرات ایران است.

علاوه بر این‌ها، بانک صادرات ایران با داشتن بیش از 591 هزار بن‌کارت فعال، خدمات ویژه‌ای را به صاحبان کسب و کارها و کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها در سراسر کشور ارائه می‌دهد. این بانک در مردادماه بیش از 130 هزار کارت هدیه در اختیار مشتریان خود قرار داد که در حال حاضر بیش از 9 میلیون عدد از این کارت‌ها همچنان فعال هستند.​

انتهای پیام/

ارسال نظر