صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۵ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

رنجبر: استادان دانشجویان را پویا و نوآور پرورش دهند

رئیس دانشگاه آزاد هرمزگان گفت: استادان باید با درایت و تجربه‌ بالای خود، دانشجویان را به رعایت اخلاق اسلامی در دانشگاه دعوت کنند و آنان را بانشاط، پویا و نوآور پرورش دهند.
کد خبر : 934729

به گزارش خبرنگار آنا، محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: ایجاد فضای مناسب و فراهم کردن شرایط لازم در دانشگاه از اولویت‌های کاری مسئولان دانشگاه است تا دانشجویان بتوانند با آرامش و رضایت کامل به تحصیل بپردازند.

وی با بیان اینکه نودانشجویان باید نسبت به قوانین و مقررات دانشگاه آزاد اسلامی آشنا باشند، افزود: تبیین و تشریح بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های دانشگاه و نحوه ارائه خدمات به دانشجویان باید در اسرع وقت با برگزاری جلسات توجیهی توسط مسئولان برای نودانشجویان و خانواده‌ها تبیین شود.

 {$sepehr_key_2446}

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، رعایت شئونات اسلامی و مباحث فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی را از دیگر موارد مهم دانست و ادامه داد: استادان دانشگاه باید با درایت و تجربه‌ بالای خود، دانشجویان را به رعایت اخلاق اسلامی در دانشگاه دعوت کنند و آنان را بانشاط، پویا و نوآور پرورش دهند.

رنجبر، برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی را از وظایف دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در قبال دانش‌آموختگان دانست و افزود: جشن فارغ‌التحصیلی ویژه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی هرساله با رعایت بخشنامه‌ها و ضوابط سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، در واحد‌ها و مراکز استان هرمزگان برگزار می‌‌شود که معاون دانشجویی باید با نظارت نسبت به برگزاری این مراسم اهتمام ورزد.

{$sepehr_key_2445}

وی با بیان اینکه نظارت و ارزیابی تمامی مدرسان دانشگاه به‌خصوص استادان در جایگاه دستیاران آموزشی، باید توسط حوزه معاونت آموزشی به خوبی صورت پذیرد، تأکید کرد: دستیاران آموزشی باید با هماهنگی مدیران گروه و اعضای هیئت علمی گروه خود، با رعایت سرفصل‌های ابلاغی و آیین‌نامه‌های اجرایی سازمان مرکزی در دانشگاه به وظایف‌شان عمل کرده و به تعلیم و تربیت اسلامی دانشجویان بپردازند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان متذکر شد: دانشجویان باید به‌عنوان مغز متفکر و آینده‌سازان جامعه با حرکت در محور علم، دانش و پژوهش با رعایت شئونات اسلامی در مسیر متعالی دین اسلام گام بردارند و قله‌های بالندگی را در تولید علم و فناوری به دست گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر