صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۴ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

نماز جمعه نصر نمازی ماندگار برای مسلمانان جهان اسلام بود

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به برگزاری نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای تهران گفت: نماز جمعه نصر، نمازی ماندگار برای همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان اسلام بود.
کد خبر : 934726

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان هرمزگان در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اظهار کرد: تقویت باور‌های دینی و سردادن فریاد آزادی‌خواهی امروز جهان اسلام حاصل رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذاری مانند شهید بزرگوار سید حسن نصرالله است.

وی با قدردانی از تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای عملیات وعده صادق ۲ عنوان کرد: وعده صادق ۲ بخشی از نمایش اقتدار دفاعی ایران بود که رژیم سفاک صهیونی و هم‌دستانش را بر جای خود نشاند.

{$sepehr_key_2447}

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان هرمزگان «نماز جمعه نصر» در تهران را نمازی متفاوت در ادوار گذشته دانست و گفت: برگزاری نماز جمعه به امامت رهبر معزز انقلاب اسلامی و حضور میلیونی و پرشور مردم و مسئولان آن هم در زمان و مکان معلوم و در سایه تهدیدات عناصر رژیم صهیونیستی پیامی با چاشنی شجاعت رهبر انقلاب و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنیا مخابره کرد.

پاک‌نژاد با بیان اینکه نماز جمعه نصر و خطبه‌های رهبر انقلاب موجی از امید را روانه دل‌های مردم ستمدیده و داغ‌دیده فلسطین و لبنان کرد، افزود: برگزاری بزرگداشت سید مقاومت و تجمع بی‌نظیر و تاریخی اقشار مختلف مردم جلوه‌گر ارادت و وفاداری ایران اسلامی به مردم فلسطین و لبنان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر