صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۲ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳

واحدهای منتخب لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شدند

سومین گردهمایی مدیران ورزش و تربیت بدنی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی و مدرسه‌های سما، با معرفی واحدهای منتخب لیگ ورزش همگانی دانشگاه، پایان یافت.
کد خبر : 934696

به گزارش خبرنگار آنا، سومین گردهمایی مدیران ورزش و تربیت‌بدنی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی و مدرسه‌های سما با معرفی واحد‌های منتخب لیگ ورزش همگانی دانشگاه پایان یافت. این گردهمایی به مدت دو روز در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد.

امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در این گردهمایی «آموزش، رویداد و درآمدزایی» را محور‌های اصلی فعالیت این مرکز در سال نو تحصیلی برشمرد و بر لزوم توسعه روزافزون ورزش همگانی و توجه بیش از پیش به ورزش دانش‌آموزی در دانشگاه تأکید کرد.

همچنین امروز در اختتامیه گردهمایی مدیران ورزش و تربیت‌بدنی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی و مدرسه‌های سما، واحد‌های منتخب لیگ ورزش همگانی دانشگاه معرفی و مدیران ورزش آن‌ها تجلیل شد.

بر این اساس، استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری و واحد مستقل نجف‌آباد به ترتیب حائز رتبه‌های نخست تا سوم لیگ پنجم ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی شدند. در لیگ ششم ورزش همگانی هم استان‌های خراسان‌شمالی، فارس و چهارمحال و بختیاری به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در اختتامیه این گردهمایی همچنین از مدیرانی که در طول یک سال اخیر بیشترین همکاری را در میزبانی رقابت‌های قهرمانی دانشجویان و کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی داشتند، تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر