صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۶ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳
در گفت و گو با آنا

بیانی در واکنش به صحبت های فکری: خودزنی در استقلال ابعاد جدیدی پیدا کرده است

پیشکسوت تیم استقلال گفت: خودزنی در استقلال ابعاد جدیدی پیدا کرده است.
کد خبر : 934611

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه یکی از سرمربیان سابق استقلال از کلمه زشت همجنسگرا درباره انتخاب سرمربی بعدی استقلال استفاده کرده، گفت: خودزنی در استقلال ابعاد جدیدی پیدا کرده است. جای تأسف زیادی دارد وقتی می‌بینیم یا می‌شنویم فردی که زمانی سرمربی استقلال بوده علیه همبازی سابق خود و کسی که توانسته به عنوان مربی استقلال را قهرمان کند از حرف‌هایی استفاده کرده که اصلاً برازنده و در شأن باشگاه بزرگ استقلال نیست. در خانواده استقلال چنین ادبیاتی وجود نداشت و خیلی بد است که چنین کلماتی زده می‌شود.  

وی ادامه داد: استقلال نیاز به آرامش دارد و اگر استقلالی هستیم نباید در مورد تیمی که به ما همه شهرت داده چنین حرف‌هایی بزنیم. باشگاه هیئت مدیره دارد، بهتر می‌داند چه کسی را سرمربی کند. از خانواده استقلال بودند و سال‌ها کاپیتان تیم بوده‌اند. نباید سرمربی سابق استقلال حرفی بزند که خانواده بزرگ استقلال را زیر سوال ببرد. با وجود چنین اختلافاتی بهترین راه انتخاب سرمربی خارجی است، چون فضا برای کار کردن گزینه داخلی فراهم نیست. چیزی هم از لیگ نگذشته و فرصت جبران وجود دارد.  

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اگر بخواهند پیگیری کنند از لحاظ اخلاقی و انضباطی صحبت‌هایی که مطرح شده قابل پیگیری است. بالاخره از لحاظ اجتماعی هم جامعه تحت تأثیر قرار می‌گیرد. به نظر من از هواداران گرفته تا پیشکسوتان و مربیان و مدیران استقلال باید به شکلی رفتار کنند و حرف بزنند که آرامش به استقلال بازگردد. صحبت‌هایی که ایجاد تنش می‌کند و باعث افزایش اختلاف می‌شود، فقط مشکلات استقلال را بیشتر می‌کند و نباید این تیم بزرگ و مردمی اسیر حواشی متعدد شود. هواداران استقلال باید تیم خود را حمایت کنند و نگذارند تا حاشیه تیم را زمین بزند. استقلال در لیگ نخبگان آسیا حضور دارد ولی تمرکز خود را بر روی لیگ برتر بگذارد، چون با توجه به شرایطی که وجود دارد امکان موفقیت در آسیا خیلی کمتر از لیگ برتر است.  

انتهای پیام/

ارسال نظر