صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۰ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳

پیش‌اجلاس جشنواره رایحه حسینی برگزار می‌شود

دبیر جشنواره رایحه حسینی در استان ایلام از برگزاری پیش اجلاس این جشنواره در شهرستان ایوان خبر داد.
کد خبر : 934603

نصرت‌الله حیدری دبیر جشنواره رایحه حسینی در استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار آنا از برگزاری پیش اجلاس این جشنواره در شهرستان ایوان در آذر ماه خبر داد و اظهار کرد: جشنواره امامت و مهدویت در راستای معنویات مقام معظم رهبری در خصوص گسترش فضای معنوی و انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته و هم‌اکنون چهارمین دوره این جشنواره در حال شکل‌گیری است.

{$sepehr_key_2427}

وی اضافه کرد: در استان ایلام این جشنواره با توجه به نقش راهبردی استان در حوزه اربعین جشنواره امامت و مهدویت و جشنواره رایحه حسینی در قالب خاطرات اربعینی، محرم و... در قالب دل نوشته و... با قوت خاصی به پیش می‌رود. بحث فضاسازی جشنواره، ارتباط با استادان، دانشجویان و رسانه‌ها برای دریافت خاطرات اربعینی و انتشار آنها در قالب کتاب و... در حال انجام است و قطعاً این اقدامات تأثیر خوبی در فضای فرهنگی استان و شهرستان‌ها خواهد داشت.

دبیر جشنواره رایحه حسینی از سری برنامه‌های جشنواره سراسری امامت و مهدویت بیان کرد: این جشنواره در استان ایلام مورد حمایت مسئولان به‌ویژه نماینده ولی فقیه در استان بوده به‌طوری که یکی از جلسات شورای سیاستگذاری در دفتر وی برگزار شد و سایر مسئولان اعم از استاندار، فرمانداران و مدیران نیز همراه و پشتیبان جشنواره هستند.

حیدری عنوان کرد: مردم، استادان، دانشجویان و مسئولان به دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و به‌ویژه جشنواره رایحه حسینی که در سال‌های گذشته باشکوه خاصی برگزار شد، اعتماد کرده و این جشنواره هم به اهداف ترسیمی خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر