صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۷ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳
در اجلاس شورای معاونان آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد؛

طهرانچی: معاونان آموزشی باید برای تک‌تک دانشجو‌یان نگران باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه معاونان آموزشی و مهارتی نظام تربیتی را برعهده دارند، تأکید کرد: معاونان آموزشی باید برای آموزش تک‌تک دانشجو‌یان نگران باشند.
کد خبر : 934585

به گزارش خبرنگار آنا، اجلاس شورای معاونان آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این گردهمایی با تأکید بر اینکه معاونان آموزشی باید برای آموزش تک‌تک دانشجو‌یان نگران باشند. در دانشگاه آزاد اسلامی تلاش می‌کنیم با نگاه به روند‌های جهانی، الگوی پیشرفت خود و ادبیات خاص خود را داشته باشیم. مقام معظم رهبری، رکن اصلی دانشگاه را علم یا همان نهاد دانایی می‌دانند. دانشگاه سه وظیفه اصلی دارد تربیت عالم، تولید علم و جهت‌دهی به آن.

{$sepehr_key_2422}

وی افزود: دانشگاه نهاد پیشرفت در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است که مودت و عدالت دو بال آن است. تولید علم و فناوری و دانایی و توانایی، تربیت عالم و فناور دارد. معتقدیم جهت‌دهی بر تولید علم و فناوری مبتنی بر ایمان صورت می‌گیرد و تربیت عالم و فناور با جهت‌دهی به تربیت رخ می‌دهد.

معاونان آموزشی و مهارتی نظام تربیتی را برعهده دارند

طهرانچی با بیان اینکه جهت‌دهی به تربیت نیز تقوا در مقابل فجور است؛ بنابراین ایمان به تولید علم جهت می‌دهد و تربیت عالم مبتنی بر یادگیری خویشتن‌داری بر محور خداست، گفت: از دانشگاه است که قدرت خلق و جامعه قوی می‌شود و کسی نمی‌تواند به این جامعه چپ نگاه کند. در این دانشگاه نظام تربیتی، علمی فناوری و فرهنگی داریم که معاونان آموزشی و مهارتی نظام تربیتی را برعهده دارند؛ یعنی هم به فکر درس دانشجو‌یان هستند و هم دغدغه شغل آنها را دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان علمی از ما خیزش جدید علمی را طلب کردند. همه ما مامور هستیم که با هم این خیزش را رقم بزنیم. محتوای خیزش قبلی مقاله‌محور بود، اما این نوبت باید محتوای خیلی قوی‌تر و جدی‌تری در حوزه‌های نو داشته باشد.

متن کامل سخنان طهرانچی در اجلاس شورای معاونان آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی را اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

ارسال نظر