صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور سردار محمدیان در مرکز ۱۹۷ پلیس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به همراه پلیس‌های تخصصی به مرکز نظارت همگانی بازرسی کل فراجا (۱۹۷) رفت و رو در رو با پایتخت نشینان دیدار کرد.
کد خبر : 934575

به گزارش خبرگزاری آنا، صبح امروز سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ، به همراه رؤسای پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ در محل مرکز نظارت همگانی بازرسی کل فراجا (۱۹۷) حضور پیدا کرد. 

سردار محمدیان ضمن ملاقات با تعدادی از شهروندان مراجعه کننده به این مرکز، دستورات لازم جهت رفع و یا تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌ها و مطالبات انتظامی ایشان را صادر کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از مردم پایتخت برای تماس با این مرکز برای تبریک هفته فراجا و پیگیری کارهایشان گفت: بخش عمده درخواست‌های مردمی مربوط به پیامک‌هایی بود که برای خودروهای شهروندان ارسال شده بود که ما به خاطر میمنت هفته فراجا، تقریبا دستور رفع اثر تمام این پیام‌ها را صادر کردیم. 

مابقی مشکلات شهروندان برای رسیدگی به پرونده‌ها یا سرقت‌هایی بود که هنوز منتج به نتیجه نشدند و مردم انتظار کمک و مساعدت داشتند. دستورات لازم درخصوص این موارد نیز صادر شد و امیدواریم بتوانیم با انجام وظیفه خوب و عالی رضایت همه شهروندان را جلب کنیم که این امر باعث رضایت خداوند نیز می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر