صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۴۲ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳
در گردهمایی مدیران ورزش و تربیت بدنی استان‌ها تشریح شد؛

محور‌های فعالیت مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جدید

امیرعباس لشگری آموزش، رویداد و درآمدزایی را محور‌های اصلی فعالیت مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جدید دانست.
کد خبر : 934540

به گزارش خبرنگار آنا، عباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در سومین گردهمایی مدیران ورزش و تربیت بدنی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی و مدرسه‌های سما، محور‌های اصلی فعالیت مرکز ورزش این دانشگاه را در سال نو تحصیلی تبیین کرد.

امروز سومین گردهمایی مدیران ورزش و تربیت بدنی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی و مدرسه‌های سما، در هتل فرهیختگان واحد تهران مرکز، آغاز به کار کرد. 

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در این گردهمایی دو روزه، آموزش، رویداد و درآمدزایی را محور‌های اصلی فعالیت این مرکز در سال نو تحصیلی برشمرد.

امیرعباس لشگری با اشاره به اهمیت استعدادیابی و نخبه پروری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به تعامل حرفه‌ای مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه، برنامه‌های متنوع ورزشی را برای دانش آموزان مدرسه‌های سما در سال نو تحصیلی تدارک دیده ایم که نویدبخش شکوفایی و پرورش بیش از پیش استعداد‌های این دانشگاه است.

 وی با تاکید بر توسعه روزافزون ورزش همگانی در دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: سلامتی جسم و روان دانش آموزان، دانشجویان و اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه، مهم‌ترین اولویت ماست و ضرورت دارد که مدیران ورزش و تربیت بدنی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی و مدرسه‌های سما، در این زمینه تلاش بیشتری کنند.

این نشست با حضور محمدعلی نادی خوراسگانی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و افزون بر ۶۰ نفر از مدیران ورزش و تربیت بدنی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی و مدرسه‌های سما تشکیل و درباره تقویم مسابقه‌های ورزشی دانشجویان و اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه در سال نو تحصیلی و تعیین میزبانان، گفتگو و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر