صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۷ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳

دانشجویان در ازای اخذ واحد «کارآموزی پویشی» هزینه‌ پرداخت نمی‌کنند

معاون آموزشی مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد عنوان کرد: دانشجو در ازای اخذ واحد «کارآموزی پویشی» هیچ‌گونه هزینه‌ای پرداخت نخواهد کرد.
کد خبر : 934517

به گزارش خبرنگار آنا، سیدعلی آقا میرجلیلی معاون آموزشی مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در نشست «تبیین طرح کارآموزی پویشی» با تبیین کلیات طرح گفت: دانشجو در ازای اخذ واحد «کارآموزی پویشی» هیچ‌گونه هزینه‌ای پرداخت نخواهد کرد و در طول ۶ ترم قابل تمدید بوده و در صورت رضایت شرکت‌های موردنظر شرایط برای عقد قرارداد دائم کاری با مزایای خوب برای دانشجویان آموزش‌دیده مهیاست.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد هم بیان کرد: براساس طرح پویش، دانشجو می‌تواند همزمان با تحصیل در سازمان‌ها و صنایع مختلف مشغول کارورزی شود و بستر رشد و توانمندسازی و شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجو در محیط کار فراهم خواهد شد.

مریم نیری افزود: در طرح «کارآموزی پویشی» برنامه‌هایی از قبیل دوره‌های توانمندسازی متناسب با رشته‌های تخصصی و همچنین دوره‌های عمومی، تور‌های فناورانه، حلقه‌های علمی با هدف تیم سازی متشکل از دانشجویان مستعد و علاقمند با نظارت استاد پشتیبان، برگزاری ایده آرا و استارت‌آپ برنامه‌ریزی شده و جلسات گروهی به‌صورت مستمر برگزار و پایش و رصد می‌‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با اجرای چنین برنامه‌هایی بتوان به اهداف متعالی دانشگاه درراستای اجرای سند تحول و تعالی دست یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر